اولین ربات ترید برپایه Chat GPT معرفی شد

اولین ربات ترید برپایه Chat GPT معرفی شد

همه ما میدانیم که هوش مصنوعی دنیا را دگرگون کرده است. یکی از دست اوردهای هوش مصنوعی Chat-GPT است که ربات PlayOnBit به وسیله آن ساخته شده است، کمی بعد از معرفی این ربات AI بدلیل نتایج شگفت انگیز درحوزه معامله بیت کوین به سرعت به عنوان بهترین و ترندترین بات AI کریپتو شناخته شد چرا که با این بات هر کسی با کم ترین دانش ترید میتواند مانند یک تریدر حرفه ای از این بازار سود ببرد .

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بات ترید PlayOnBit به عنوان اولین بات کریپتوکارنسی در جهان است که با هوش مصنوعی ادغام شده است. PlayOnBit با توانایی پیش بینی آینده بازار از طریق هوش مصنوعی و بر اساس چت چی پی تی می‌تواند کسب سود در بازار را برای شما به راحتی چند کلیک باشد و حتی در زمانی که دسترسی به بازار ندارید و در حال استراحت هستید به صورت خودکار برای شما از بازار کریپتو سود بگیرد. فقط کافیست کلیدAPI  را که در صرافی خود تولید کرده اید به این ربات بدهید و آنرا روشن کنید ! بعد از گذشت یک ماه از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

این ربات بیت کوین به شما بینش عمیقی از بازار می دهد و یک محیط تریدینگ کاربرپسند را فراهم می کند که به شما امکان می دهد بیت کوین را به راحتی معامله کنید. اگر مسیر ترید کردن را دنبال کرده باشید، پتانسیل بازار ارز دیجیتال را درک خواهید کرد. بسیاری افراد میگویند که تسلط بر بازارهای کریپتوکارنسی دشوار است. با این حال، پلتفرم PlayOnBit تمام داده ها و ابزارهایی را که برای به دست آوردن بینش واقعی در مورد عوامل متعددی که بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارند، در اختیار شما قرار می دهد.

اولین ربات ترید برپایه Chat GPT معرفی شد

 

امکاناتی که بات PlayOnBit در اختیار معامله‌گران میگذارد، که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است:

  1. این بات ویژگی‌های متنوعی دارد که می‎توانید هر کدام از آن‌ها فعال یا غیرفعال کنید. توانایی ترید اتوماتیک یکی از ویژگی‌های این بات ترید است و با خاموش کردن این ویژگی نیز می‌توانید از این بات به شکل یک دستیار ترید استفاده کنید.
  2. حتی اگر علاقمند به تریدهای لوریج دار باشید، این بات ترید امکان استفاده از آن را برای شما فراهم کرده است. فقط کافی است این گزینه لورج مورد نظر خود را در تنظیمات آن وارد کنید. طبیعتا هرچقدر که لوریج شما بالاتر باشد ترید شما ریسک بیشتری خواهد داشت.
    این بات ترید توانایی کنترل سطح ریسک تریدهای شما را دارد.

 

  1. PlayOnBit می‌تواند با استفاده از تعداد زیاد ورودی‌ها، داده‌ها را از کل مارکت کریپتو با الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدلسازی کند و سریعا با توجه به شرایط بازار، پوزیشن‌هایی در یکی از دو جهت صعودی یا نزولی (پوزیشن شورت یا لانگ) بازار ثبت کند.
  2. این بات ترید را می‌توان به صرافی‌هایی مانند بیتمکس ، بایننس یا بای بیت متصل کرد و اقدام به کسب سود کرد. به همین دلیل به این ابزار ترید BitMex Bot ، Binance Bot و یا Bybit Bot نیز می‌گویند.
  3. با توجه به ماهیت استفاده از هوش مصنوعی در این بات، با گذر زمان درصد خطای آن در پیش بینی آینده بازار کم و کمتر می‌شود.

 

 

PlayOnBit از طرف شما معامله می کند در حالی که می توانید روی چیزهای دیگری مانند یادگیری تکنیک های معاملاتی جدید یا توسعه حرفه خود تمرکز کنید. PlayOnBit پیشرو در فضای رمزنگاری است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی مختلفی را اتخاذ کنند. این بات با صرافی های بزرگی مثل صرافی بایننس ( بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان) بیتمکس و بای بیت کدگذاری شده است . همچنین، در حال حاضر روی ادغام سایر صرافی های پیشرو نیز کار می کند.

 

چرا PlayOnBit را انتخاب کنید؟

ایجاد یک حساب PlayOnBit فقط چند ثانیه طول می کشد. پس از تکمیل ثبت نام، می توانید یکی از طرح ها را خریداری کنید و کلید API تولید شده توسط صرافی خود را وارد کنید. ربات به پلتفرم صرافی متصل می شود و از وجوه موجود در کیف پول شما برای تجارت بدون نیاز به جابجایی وجوه استفاده می کند. این باعث صرفه جویی در وقت شما و همچنین هزینه های تراکنش می شود.

نکته خیلی مهم اینکه این وب سایت هیچ گونه هزینه ای برای واریز، برداشت و ترید از شما دریافت نمی کند .

شما می توانید با ربات PlayOnBit کاملاً ایمن معامله کنید. امنیت اطلاعات مالی و حریم خصوصی کاربران آن از اولویت های اصلی شرکت است. آنها به خوبی از خطرات امنیتی در دنیای کریپتو آگاه هستند و تمام پروتکل ها و اقدامات لازم را برای اطمینان از حداکثر امنیت اجرا کرده اند.

اولین ربات ترید برپایه Chat GPT معرفی شد

چگونه می توانید به PlayOnBit بپیوندید؟

برای پیوستن به معامله گران، در وب سایت PlayOnBit ثبت نام کنید. برای ثبت نام برای یک حساب، معامله گران فقط کافیست نام و آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. هوش مصنوعی PlayOnBit همچنین هیچ محدودیتی برای حداقل سپرده شما ندارد.  شما با کمترین سپرده در صرافی میتوانید به سود های خوبی دست پیدا کنید و در طول زمان اکانت خود را پیشرفت دهید.

این پلتفرم همچنین پشتیبانی عالی از مشتری را با تیم پشتیبانی آنلاین ارائه می دهد که می تواند در مورد هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید کمک کند. پشتیبانی خوب از مشتری یکی از مهمترین جنبه های هر ربات معاملاتی رمزنگاری است.

 

وظیفه خود میدانستیم که این فرصت تجاری منحصر بفرد را با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم شاهد سود مالی بی وقفه و مطمئن شما در بازار کریپتو کارنسی باشیم .

4.2/5 - (46 امتیاز)

نظرات در مورد : اولین ربات ترید برپایه Chat GPT معرفی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *