اولین تبلت 20 هزار میلی آمپری در راه است

اولین تبلت 20 هزار میلی آمپری در راه است

Oukitel آماده است تا جدیدترین تبلت RT2 خود را با باتری بزرگ 20000 میلی آمپر ساعتی عرضه کند و آن را به اولین تبلت باتری غول پیکر جهان تبدیل کند. این سازنده تلفن های هوشمند مقاوم اکنون در حال تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود با ساخت تبلت های مقاوم و فوق العاده قدرتمند است که می توانند در محیط های شدید و سخت مورد استفاده قرار گیرند.

تبلت Oukitel RT2 دارای باتری 20000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با یک بار شارژ 4 تا 5 روز دوام داشته باشد. همچنین تبلت از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند که می‌تواند این باتری بزرگ را تنها در 4 ساعت شارژ کرده و همچنین دارای عملکرد شارژ معکوس است که به شما کمک می کند تبلت خود را به یک پاور بانک کوچک تبدیل کنید.

Oukitel RT2 دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح 1200×1920 است. این دستگاه ناهموار از شیشه بسیار بادوام ساخته شده و دارای 350 نیت روشنایی است که آن را برای تماشای فضای باز ایده آل می کند. تبلت دارای دوام نظامی است و از گواهی IP68 و IP69K و MIL-STD-810H بهره می برد. این بدان معنی است که ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بوده و به راحتی در شرایط بسیار سخت کار می کند.

Oukitel تایید کرده است که تبلت RT2 در اواسط سپتامبر عرضه خواهد شد. عرضه جهانی در AliExpress انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلت، به وب سایت رسمی Oukitel مراجعه کنید. انتظار می رود بزودی محصولات مقاوم بیشتری از این برند شاهد باشیم، محصولاتی که جان سخت هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پرچمدار Oukitel به دوربین حرارتی مجهز است

نظرات در مورد : اولین تبلت 20 هزار میلی آمپری در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *