تست گوشی مرموز سامسونگ با چیپ Exynos 2300

تست گوشی مرموز سامسونگ با چیپ Exynos 2300

ما قبلاً جزئیاتی در مورد پردازنده رده بالا آینده Exynos 2400 گزارش هایی کسب کردیم، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی Exynos 2300 است. آخرین باری که در مورد Exynos 2300 شنیدیم، گفته شد که یک پردازنده 9 هسته‌ای قدرتمند، با یک هسته Cortex-X3 دارای فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 دارای فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex است.

یک تراشه بسیار مشابه 1+4+4 اکنون در یک دستگاه مرموز سامسونگ روی GeekBench با شماره مدل SM-S919O رویت شده است. در حالی که فرکانس‌های گزارش‌شده CPU با فرکانس‌های مورد انتظار مطابقت ندارند، این برای سخت‌افزار پیش‌تولید کاملاً طبیعی است. پیکربندی هسته واقعی بسیار گویاتر است و به یک تراشه اعلام نشده در حال حاضر اشاره می کند، با توجه به اینکه Exynos 2200 از پیکربندی 1+3+4 استفاده می کند، در حالی که انتظار می رود Exynos 2400 پیکربندی 1+2+3+4 را با Cortex-X4 داشته باشد.

تنها چیز دیگری که در مورد Exynos 2300 ادعا شده می دانیم این است که از یک طراحی مبتنی بر معماری RDNA2 AMD برای پردازنده گرافیکی استفاده می‌کند. هر چیزی فراتر از پیش بینی ها بوده، اما از آنجایی که در حال حاضر شایعه وار است، به طور بالقوه می توانیم امیدوار باشیم که این تراشه جدید را به جای Exynos 2200 که شایعه شده ، در گوشی Galaxy S23 FE شاهد باشیم.

در اخباری مرتبط سامسونگ پیشتر از جدیدترین طیف ساندبارهای سری HW-Q و HW-C خود رونمایی کرده است. این شرکت قبلاً برخی از مدل‌های سری S را در بازارهایی مانند هند عرضه کرده است و اکنون این برند از چند ساندبار جدید در آمریکای شمالی رونمایی کرده است. این محصولات همچنین تنها چند روز پس از معرفی تلویزیون 98 اینچی 4K Q80Z جدید توسط شرکت با فناوری miniLED عرضه می شوند.

ساندبار HW-Q990C غول فناوری کره جنوبی پرچمدار بوده که به لطف فناوری صدای فراگیر خود که توسط Dolby Atmos توسعه یافت، برای ارائه تجربه شنیداری عالی طراحی شد. این مدل صدای 11.1.4 کاناله را ارائه می دهد و حتی می تواند با بلندگوهای تلویزیون سامسونگ برای عملکرد چند کاناله همگام شود. این مدل همچنین دارای فناوری Q Symphony 3.0 برای بهبود صدا است، در حالی که کنترل صوتی را نیز دربرمی گیرد و حتی می توان آن را از طریق WiFi یا دستگاه SmartThings کنترل کرد. HW-Q900C صدا 7.1.2 کاناله را به همراه Wireless Dolby Atmos برای بهبود عمق و وضوح دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید  گزارشی از نشست خبری کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸

حتی SpaceFit Sound Pro را ارائه می دهد که می تواند صدا را به طور خودکار بر اساس اتاق بهینه کند. در همین حال، HW-Q800C از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند، اما دارای صدای 5.1.2 کاناله است و حتی می تواند پروفایل های صدا را بر اساس اتاق نیز تنظیم کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تست گوشی مرموز سامسونگ با چیپ Exynos 2300

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *