اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم

سیستم عامل کروم

همان طور که می دانید در طول چند سال اخیر گجت های کروم بوک به بازار مصرف راهی شده اند و نظر بسیاری از کاربران و مشتریان را نیز به خود جلب کرده اند. دلیل این علاقه ی شدید مشتریان به این گجت ها به خصوص در زمینه ی آموزشی، به دلیل دقت زیاد این گجت و وجود برچسب قیمت پایین است، به همین دلیل این گجت ها فروش خوبی داشتند.

بعد از معرفی و عرضه ی کروم بوک ها به بازار مصرف جهانی در طی یکی دو سال اخیر تبلت های هیبریدی با بهره گیری از صفحه کلید جدا شدنی راهی بازار شده است، اما در این بین هیچ تبلتی مبتنی بر دارا بودن سیستم عامل کروم به بازار مصرف معرفی و عرضه نشده است. بر اساس گفته ها و شایعات پیرامون این قضیه ایسر در جریان برگزاری نمایشگاه تکنولوژی که در زمینه ی آموزش در شهر لندن برگذار می شود، یک دستگاه تبلت که مجهز به سیستم عامل کروم است را ارائه کرده است.

سیستم عامل کروم

ایسر در جریان برپا کردن این نمایشگاه ی تکنولوژی آموزشی لندن دو کروم بوک را معرفی کرده است. هرچند به طور دقیق از جزئیات این تبلت ها چیزی در دست رس نیست اما به نظر می رسد که این تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم ایسر با بهره گیری از یک صفحه نمایش هشت اینچی که دارای نسبت تصویر آن ۴ به ۳ است را راهی بازار خواهد کرد. در طی روز های ابتدایی معرفی این تبلت ها سیستم عامل کروم تنها قادر به این بود که اپلیکیشن های مخصوص توسعه یافته برای این سیستم عامل را اجرا کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *