اولین آیپد با صفحه نمایش اولد 2024 از راه می رسد

اولین آیپد با صفحه نمایش اولد 2024 از راه می رسد

به تازگی یکی از افشاگران صنعت فاش کرده که اپل تایید نمود اولین آیپد با صفحه نمایش OLED در سال 2024 عرضه خواهد شد. مشخص نیست که کدام مدل اولین تبلتی است که چنین صفحه نمایشی را دریافت می کند، اما منبع می گوید که قاب آیپد سه برابر اندازه آیفون است.

درست بوده، این عبارت اشاره می کند که این فقط یک عبارت کلی است که ربطی به یک مدل تبلت خاص ندارد. کاملاً ممکن است که اولین پنل‌های OLED توسط iPad Proهای قدیمی‌تر یا حتی تنها یک مدل از این خط آزمایش شوند.

این منبع همچنین می گوید که با این آیپد جدید، غول کوپرتینویی بر کاهش وزن و کیفیت تصویر تمرکز خواهد کرد. به طور خاص، ضخامت و وزن را می توان با استفاده از فرآیند خاص در تولید نمایشگرها کاهش داد. در عین حال، اپل برای افزایش قابلیت اطمینان صفحه نمایش، نوعی پوشش محافظ ویژه اعمال می کند. سامسونگ و ال‌جی صفحه نمایش تبلت‌ها را تامین خواهند کرد.

در اخباری مرتبط اپل واچ سری 8 می تواند در یک گزینه سایز جدید در دسترس باشد. تحلیلگر مطرح @DSCCRoss در توییتر به اشتراک گذاشت که اپل Watch Series 8 دارای صفحه نمایش بزرگتر با سایز 1.99 اینچ بوده که حدود 50 میلی متر است.

این به معنای افزایش 5 درصدی نسبت به اپل واچ سری 7 فعلی است. اپل واچ سری 7 در دو سایز 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد. نمایشگر 20 درصد بزرگتر می تواند تا 50 درصد متن mroe را در مقایسه با سری 6 نشان دهد که کنترل کنترل سنتر و کرونومتر به ترتیب 13 و 27 درصد بزرگتر هستند.

شایعه شده است که اپل واچ سری 8 دارای طراحی جدید و لبه‌های صاف و قابلیت تشخیص دمای بدن است. همچنین انتظار می‌رود اپل سه مدل جدید اپل واچ را در اواخر سال جاری عرضه کند. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعتی هوشمندی به نزدیکی فوق‌العاده بودن: نقد و بررسی اپل‌واچ ۵

نظرات در مورد : اولین آیپد با صفحه نمایش اولد 2024 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *