هواوی با وجود محدودیت‌های تجاری، توسعه 5.5G را به پیش می‌برد

هواوی با وجود محدودیت‌های تجاری، توسعه 5.5G را به پیش می‌برد

هوآوی در حال حاضر در حال توسعه فناوری 5.5G است، گام بعدی پس از 5G، که هدف آن ارتقاء جامع اتصال شبکه و دور شدن از توسعه مبتنی بر اتصال به فعال‌سازی خدمات کامل است. هواوی در حال همکاری با شرکای صنعتی است تا به سمت دنیایی هوشمند پیش برود.

در کنگره جهانی موبایل (MWC) بارسلون 2023، هواوی از مجموعه کاملی از راه حل‌های One 5G با قابلیت هدایت همه باندها به 5G رونمایی کرد. این توسعه 5G بهتر، هواوی آن را فناوری، 5.5G می نامد. جان گائو، رئیس توسعه دامنه 5.5G در هواوی خاطرنشان کرد که در میان روندهای خدمات جدید که توسط استاندارد جدید هدایت می شود، تغییر در محتوا بودن ارتباطات است.

هواوی معتقد است که این فناوری جدید قدرت تبدیل و دیجیتالی کردن بسیاری از صنایع مختلف را دارد. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که 5.5G در بسیاری از جنبه‌ها مانند کاهش ده برابری هزینه هر بیت eMBB و ارائه قابلیت‌های Uplink بالاتر با استفاده از UCBC برای برآورده کردن الزامات هشتاد درصد سناریوهای ToB، بسیار بهتر از 5G خواهد بود.

با این حال، هواوی به دلیل محدودیت‌های تجاری جهانی که بر آن‌ها تحمیل شده است، با چالش‌های مهمی روبرو بوده است. سرکوب ایالات متحده دسترسی این شرکت به منابع ضروری را قطع کرده است. زنجیره تامین جهانی هواوی تحت فشار شدید قرار گرفته است.

علیرغم این چالش ها، هواوی همچنان متعهد به توسعه فناوری خود و پیشبرد توسعه 5.5G خود است. این شرکت بر این باور است که این فناوری جدید مزایا و پیشرفت های بسیاری را در زمینه مخابرات به همراه خواهد داشت.

باید دید این محدودیت های تجاری چگونه بر توانایی هواوی برای توسعه و پیاده سازی فناوری 5.5G خود در مقیاس جهانی تأثیر می گذارد. با این حال، غول فناوری چینی همچنان خوشبین و مصمم برای غلبه بر این چالش ها است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2024 با وزن کم معرفی شد

نظرات در مورد : هواوی با وجود محدودیت‌های تجاری، توسعه 5.5G را به پیش می‌برد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *