اوایل سال 2022 باید منتظر رونمایی از گوشی ناتینگ باشیم

اوایل سال 2022 باید منتظر رونمایی از گوشی ناتینگ باشیم

موسس وان پلاس پیشتر برند جدیدی را با نام ناتینگ تاسیس کرد که نخستین محصول آن هدفون بی سیم بود و حال به نظر می رسد اوایل سال 2022 باید شاهد معرفی اولین اسمارتفون این برند باشیم.

2022 می تواند یک سال هیجان انگیز برای طرفداران اندروید باشد ، زیرا شایعه جدیدی نشان می دهد که کارل پی ، بنیانگذار OnePlus در حال ایجاد یک تلفن هوشمند “هیچ” است. همه پیروان قدیمی وان پلاس می دانند که این شرکت در سالهای اخیر تغییرات زیادی را انجام داده است. در حالی که OnePlus به عنوان یک نام تجاری مشتاق روی مشخصات بزرگ و قیمت پایین شروع به کار کرد ، امروز در مکان بسیار متفاوتی قرار دارد. کارل پی در اکتبر 2020 این شرکت را ترک کرد ، وان پلاس در حال آماده سازی ادغام پلت فرم OxygenOS خود با ColorOS Oppo است و مجموعه محصولات آن اکنون بسیار یادآور مارک های اصلی تلفن های هوشمند دیگر است.

مدت کوتاهی پس از خروج از OnePlus در سال گذشته ، کارل پی شرکت فناوری خود را با نام “هیچ چیز” اعلام کرد. اولین محصول هیچ چیز یک جفت هدفون بی سیم واقعی بود – به نام Ear Ear (1). ایرباد ها نقدهای کاملی دریافت نکردند ، اما بیشتر آنها به دلیل ارائه صدای خوب ، طراحی خیره کننده و قیمت رقابتی مورد ستایش قرار گرفتند. در حال حاضر ، هیچ چیز در حال آماده شدن نیست تا چشم خود را به چیزی بسیار بزرگتر بسپارد.

بر اساس گزارش جدید 91Mobiles ، هیچ چیز در حال آماده شدن برای عرضه اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید خود در اوایل سال 2022 نیست. این گزارش به جزئیات زیادی در مورد این دستگاه نمی پردازد ، فقط بیان می کند که این سایت “منحصراً از موکول شارما ، متخصص خبره یاد گرفته است. که هیچ چیز اولین گوشی خود را عرضه نمی کند. ” همچنین گفته می شود که هیچ چیز بانک باتری “هیچ قدرت” (1) را “در چند هفته آینده” منتشر نخواهد کرد ، اما بدیهی است که تمام توجهات بر روی تلفن هوشمند شایعه شده است.

اگرچه این گزارش هیچ جزئیات مشخصی در مورد تلفن هیچ چیز به اشتراک نمی گذارد ، اما تصور اینکه چه چیزی می تواند داشته باشد دشوار نیست. اگر ایرباد Ear (1) نشانه ای از جاه طلبی های سخت افزاری Nothing باشد ، یک تلفن از شرکت می تواند واقعاً زیبا باشد. گوشي هاي هيچ كدام سبك ، راحت براي پوشيدن هستند و طراحي شفاف آنها با بسته بندي داخلي منظم بسيار چشمگير است. اگر تلفن هیچ چیز نتواند همان ترکیب کاربردی را با زیبایی منحصر به فرد ارائه دهد ، می تواند از نظر طراحی قوی بر بسیاری از رقبا پیشی بگیرد. همچنین می توان تصور کرد که اندروید از گوشی هیچ چیز یادآور OxygenOS قدیمی نخواهد بود-یعنی رابط کاربری شبیه به سهام ، گزینه های سفارشی سازی قوی و افزودنیهای چند ویژگی را برای سبک نگه داشتن آن انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  ناتینگ و معرفی ساعت CMF Watch Pro

مطمئناً گمانه زنی درباره بازگشت کارل پی به فضای تلفن های هوشمند جالب است ، اما این شایعه چقدر وزن دارد؟ در واقع کمی در آن وجود دارد فراموش نکنید که هیچ چیز در ماه فوریه به خرید اصلی نیفتاد – خریدی که شامل همه علائم تجاری ، آرم ها و سایر مارک های تجاری شرکت اخیر بود. در حالی که Essential کوتاه مدت بود ، Essential PH1 یک گوشی اندرویدی بسیار محکم بود. این شرکت همچنین در اواخر سال 2019 جانشین Project GEM خود را مورد تمسخر قرار داد ، اگرچه پس از مرگ سریع Essential در نهایت لغو شد. در اوایل این هفته هیچ چیز اعلام نکرد که 50 میلیون دلار با کوالکام همکاری خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی ، هیچ چیز نمی گوید که این بودجه برای “تحقیق و توسعه در آماده سازی ورود مارک به دسته های جدید محصولات به عنوان بخشی از اکوسیستم آن” استفاده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اوایل سال 2022 باید منتظر رونمایی از گوشی ناتینگ باشیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *