اندروید 12 در راه گوشی Galaxy A12 سامسونگ

اندروید 12 در راه گوشی Galaxy A12 سامسونگ

در حالی که سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای تمامی گوشی های رده بالای خود و اکثر گوشی های میان رده منتشر کرده است، این شرکت هنوز آپدیت را برای گوشی های سطح پایه در دسترس قرار نداده و گوشی گلکسی A12 هم یکی از همین مدل ها می باشد.

این شرکت کره جنوبی به زودی قصد دارد به روز رسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را برای گلکسی A12 منتشر کند. سامسونگ آزمایش داخلی این آپدیت را در هند (INS) با نسخه سیستم عاملی A125FXXU2CVD5 آغاز کرده و ما نشانه هایی از این سیستم عامل را در سرورهای سامسونگ مشاهده کرده ایم. زمانی که سامسونگ این به‌روزرسانی را منتشر کرد، گلکسی A12 می‌تواند نسخه جدیدتر وصله امنیتی اندروید را دریافت کند.

به‌روزرسانی اندروید 12 باید یک طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده با ویژگی پالت رنگ، استایل ویجت بهتر، گزینه‌های ویجت بیشتر و رابط کاربری انتخابگر ویجت بهبودیافته را به ارمغان بیاورد. این به‌روزرسانی همچنین می‌تواند طراحی رابط کاربری شیکی را برای برنامه دوربین و بسیاری از برنامه‌های اختصاصی دیگر رقم زند. با این حال، تلفن‌های هوشمند سطح پایین و میان‌رده از ویژگی Smart Widgets بهره نمی‌برند، چیزی که در گوشی‌های سری Galaxy S و Galaxy Note با One UI 4.1 وجود دارد.

این به‌روزرسانی همچنین می‌تواند شامل نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده فعال دوربین و میکروفون، کلیدهای تنظیم سریع برای فعال/غیرفعال کردن دوربین و میکروفون در سراسر سیستم و داشبورد حریم خصوصی باشد. سامسونگ همچنین می‌تواند گزینه‌های دسترسی بیشتر و صفحه‌کلید سامسونگ بهبودیافته را ارائه دهد.

در اخبار مرتبط سامسونگ قرار است گوشی میان رده گلکسی M53 را در تاریخ 22 آوریل در هند رونمایی کند. مشخصات این دستگاه از آنجایی که قبلاً در بازارهای دیگر عرضه شده، مخفی نیست. پیش از رونمایی در هند، Sudhanshu Ambhore یکی از افشاگران صنعت جزئیاتی پیرامون Galaxy M53 5G منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات افشا شده، گلکسی M53 5G در دو پیکربندی 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. همچنین در رنگ های سبز و آبی عرضه خواهد شد. بنابراین، نوع قهوه ای M53 5G که در برخی بازارهای دیگر موجود است، در هند موجود نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  بتا هشتم اندروید 14 برای سری Galaxy S23 منتشر شد

گلکسی M53 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بوده که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین به چیپست Dimensity 900 مجهز بوده و در کنار پیکربندی مورد اشاره عملکرد بالایی دارد.

در جلو، گلکسی M53 5G یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. دوربین عقب دستگاه نیز شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود.

این تلفن هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 اشاره کرد.

منبع

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : اندروید 12 در راه گوشی Galaxy A12 سامسونگ

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خبرتون یکم بیات بود.گوشی a12 من بیشتر از یک ماهه که به اندروید ۱۲ ارتقا پیدا کرده.فرق چشمگیری با اندروید ۱۱ نداره.