انتشار ویژگی امنیتی جدید برای واتساپ

انتشار ویژگی امنیتی جدید برای واتساپ

واتساپ اعلام کرده است که در حال ارائه طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی جدید است که برای حفظ امنیت بیشتر حساب کاربر طراحی شد. این ویژگی های جدید عبارتند از: حفاظت از حساب، تأیید دستگاه و کدهای امنیتی خودکار.

در اینجا جزئیات سه اقدام امنیتی جدیدی که به واتساپ اضافه شده آمده است، امیدواریم این ویژگی های جدید به افراد کمک کند از حساب های خود محافظت کنند.

محافظت از حساب: اگر نیاز دارید حساب WhatsApp خود را به یک دستگاه جدید تغییر دهید، آنها می خواهند دوبار بررسی کنند که واقعاً شما هستید. از این به بعد، ممکن است از شما در دستگاه قدیمی خود بخواهند تأیید کنید که می‌خواهید این مرحله را به عنوان یک بررسی امنیتی اضافی انجام دهید. این ویژگی می‌تواند به شما در مورد تلاش غیرمجاز برای انتقال حساب خود به دستگاه دیگری هشدار دهد.

تأیید دستگاه: بدافزار دستگاه تلفن همراه امروزه یکی از بزرگترین تهدیدها برای حریم خصوصی و امنیت افراد است زیرا می تواند بدون اجازه شما از تلفن سوء استفاده کند و از واتساپ برای ارسال پیام های ناخواسته استفاده کند. برای جلوگیری از این امر، بررسی هایی اضافه شده که به احراز هویت حساب، بدون نیاز به اقدامی و در صورت به خطر افتادن دستگاه بهتر از شما محافظت می‌کند. این به افراد امکان می دهد بدون وقفه به استفاده از WhatsApp ادامه دهند.

کدهای امنیتی خودکار: کاربران آگاه به امنیت همیشه می‌توانند از ویژگی تأیید کد امنیتی استفاده کنند، که به افراد کمک می‌کند با گیرنده مورد نظر چت کنید. می‌توانید با رفتن به برگه رمزگذاری در زیر اطلاعات مخاطب، این مورد را به صورت دستی بررسی کنید. برای اینکه این فرآیند برای همه آسان‌تر و در دسترس‌تر شود، یک ویژگی امنیتی را بر اساس فرآیندی به نام «شفافیت کلید» ارائه می کنند که به شما امکان می‌دهد به طور خودکار تأیید کنید که یک اتصال امن دارید. د.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت واتساپ بروید. این شرکت همیشه سعی داشته با آپدیت هایی ویژگی جدید به محصول خود بیافزاید. انتظار داریم بزودی بروزرسانی های بیشتری از سوی واتساپ ارائه شود. این پیام رسان یکی از پیام رسان های محبوب جهانی زیر مجموعه متا یا همان فیسبوک سابق است.

بیشتر بخوانید  WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی آواتار متحرک است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار ویژگی امنیتی جدید برای واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *