ماسک 50 درصد کارکنان توییتر را اخراج کرد

ماسک 50 درصد کارکنان توییتر را اخراج کرد

یوئل راث، رئیس امنیت و یکپارچگی توییتر وضعیت فعلی کارمندان توییتر را تایید کرد. از زمانی که ایلان ماسک به قدرت رسید، تردیدهایی در مورد اینکه چه کسی می ماند و چه کسی می رود، وجود داشت. یوئل راث تایید می کند که حدود 50 درصد از کارکنان آن دیروز شغل خود را از دست دادند. توییت او خوانده می شود

«کاهش نیرو در روز گذشته تقریباً 15 درصد از سازمان اعتماد و ایمنی ما را تحت تأثیر قرار داد (در مقایسه با کاهش تقریباً 50 درصدی در سراسر شرکت)، و کارکنان اعتدال خط مقدم ما کمترین تأثیر را تجربه کردند. با این حال، او ادعا می کند که این موضوع بر بیش از 80 درصد از تیم حجم بررسی محتوا تأثیری نداشته است. این نشان می دهد که وظایف اصلی شرکت دست نخورده باقی می ماند.

در اخراج گسترده این شرکت در روز جمعه، چندین بخش کلیدی توییتر به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. در میان سخت‌ترین ضربه‌ها، تیم‌های مسئول مهندسی محصول و تبلیغات بودند. تیم زیرساخت (به نام داخلی Redbird) نیز به شدت آسیب دید. علاوه بر این، بسیاری از کارکنان تیم ارتباطات شرکتی که مسئول اجرای مراکز داده بودند، شغل خود را از دست دادند.

توییتر دیروز ایمیلی به کارمندان ارسال کرد و گفت که نتایج اخراج را ساعت 9 صبح به اطلاع کارکنان خواهد رساند. پیش از اخراج، توییتر در حال حاضر بیش از 7000 کارمند داشت. بر اساس برآوردهای قبلی، این ممکن است حدود 50 درصد از کار بیفتد. برای کارمندانی که تحت تأثیر این اخراج قرار نگرفته اند، شرکت نتایج را از طریق آدرس ایمیل دفتر خود مطلع می کند. توییتر گفت، کارکنانی که تحت تأثیر این اخراج قرار می گیرند، از طریق آدرس ایمیل شخصی خود اعلان دریافت می کنند.

چندین کارمند در حال حاضر نمی توانند به آدرس ایمیل شرکت خود دسترسی داشته باشند. اینها احتمالاً کسانی هستند که تحت تأثیر این اخراج قرار گرفته اند. برخی از کارمندان ادعا می کنند که دیگر نمی توانند یک شبه به سیستم دسترسی داشته باشند.

“به نظر می رسد من بی کار هستم. سایمون بالمین، مدیر ارشد سابق انجمن در توییتر، در توییتی نوشت: این شرکت از راه دور مرا از دسترسی به لپ‌تاپ کارم خارج کرد و از کانال Slack اخراج کرد. “همیشه متحد. من هردوتون رو خیلی دوست دارم مایه شرمساری است که اینطور تمام شد.»

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

Balmain در بریتانیا زندگی می کند اما بخشی از دفتر توییتر در لس آنجلس است و چند ساعت در روز از راه دور کار می کند. وی در مصاحبه ای به جزئیات روند برکناری خود پرداخت. بالمین گفت: «همه ایمیلی دریافت کردند که می‌گفت شرکت در حال اخراج گسترده است. حدود یک ساعت بعد، دسترسی کارمندان به لپ‌تاپ از راه دور به همراه کانال‌های Slack و صندوق‌های پستی شرکت جی‌میل شروع به خروج از سیستم کرد.

رامن چاودری، رئیس اخلاق یادگیری ماشین توییتر، اسکرین شاتی را منتشر کرد که نشان می‌دهد دیگر قادر به ورود به حساب کاری خود نیست. Choudhury اضافه کرد: “تصور کنید وقتی هدف شرور بزرگ تانوس قرار می گیرید، احساس آرامش می کنید.”

لورن پینلا ترلور، رئیس سابق پشتیبانی داخلی توییتر، نوشت: «خب، درست است، ما ایمیل‌های اخراج از این شرکت دریافت کرده‌ایم. تجربه و حس همبستگی فراموش نشدنی است. بهترین روزها ممکن است هنوز نیامده باشند، و من در حال حاضر واقعاً غمگین هستم.”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماسک 50 درصد کارکنان توییتر را اخراج کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *