افشا مشخصات کلیدی شیائومی MIX Fold 3

افشا مشخصات کلیدی شیائومی MIX Fold 3

رسانه Xiaomiui و یک منبع آگاه چینی جزئیات زیادی را در مورد گوشی شیائومی MIX Fold 3، محصول بعدی تاشو شیائومی منتشر کردند. طبق این رسانه، دستگاه شیائومی با اسم رمز “Babylon” و شماره مدل 2308CPXD0C در پایگاه داده IMEI رویت شده است. بنابراین انتظار داریم در بازار چین با نام Xiaomi MIX Fold 3 عرضه شود.

اعداد “2308” نشان می دهد که قرار است در ماه آگوست معرفی شود. این گزارش افزود که دستگاه احتمالاً در 11 آگوست به بازار خواهد رسید. سیستم عامل MIUI دستگاه نشان می‌دهد که این گوشی در انحصار بازار چین باقی می ماند.

گفته می شود شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی و صفحه نمایش داخلی تاشو 8.02 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. هر دو نمایشگر طراحی حفره دار داشته و می توانند دوربین سلفی را در خود جای دهند. انتظار می رود این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار است. پیش‌بینی می‌شود نسخه پیشرفته این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی باشد.

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های شیائومی MIX Fold 3 سیستم دوربین چهارگانه لایکا آن است که انتظار داریم شامل سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989، دوربین 50 مگاپیکسلی IMX858 اولتراواید، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی IMX858 باشد. این سیستم دوربین مطمئناً قابلیت‌های عکاسی استثنایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از نظر شارژ، شایعه شده که MIX Fold 3 با شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی عرضه می شود. همچنین گفته شده که این دستگاه دارای استاندارد ضدآب IP است و محافظت بیشتری در برابر آسیب آب دارد.

پیش بینی شده که MIX Fold 3 با سیستم عامل MIUI 14 و اندروید 13 عرضه خواهد شد و جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، شایعه شده که باریک تر و سبک تر از MIX Fold 2 است که ضخامت آن به 11.2 میلی متر رسیده و وزن 262 گرمی دارد.

به هر حال شیائومی MIX Fold 3 در رنگ های چرم مشکی و شیشه سفید در دسترس خواهد بود. متأسفانه  در خارج از چین قابل تهیه نیست. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  هنوز هدف شیائومی بازار آمریکا است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی شیائومی MIX Fold 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *