انتشار جزئیات جدید از گوشی Realme 9 Pro

انتشار جزئیات جدید از گوشی Realme 9 Pro

سال گذشته، Realme گوشی‌ هوشمند 8 پرو را در هند عرضه کرد که بسیار محبوب بود. ظاهرا این برند در حال کار بر روی نسل بعدی این سری شماره گذاری شده با نام سری Realme 9 Pro است.

گزارش جدیدی از SmartPrix با همکاری افشاگر محبوب OnLeaks، طراحی سری Realme 9 Pro را نشان می‌دهد. طبق این طرح ها، یکی از دستگاه های سری Realme 9 Pro دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با حاشیه های باریک خواهد بود. پنل عقب دستگاه یک دوربین سه گانه را نشان می دهد که مطابق با طراحی ماژول دوربین است که توسط افشاگر رندرهای اولیه آشکار شده است.

این طرح همچنین نشان می دهد که دوربین اصلی دستگاه دارای سنسور سفارشی سونی خواهد بود. به نظر می رسد برآمدگی دوربین حداقل است و می توان انتظار داشت دستگاه حدود 8 میلی متر ضخامت داشته باشد. این رندر همچنین کلید تنظیم صدا در سمت چپ و همچنین کلید پاور را در سمت راست نمایش می دهد. نام تجاری Realme در پایین سمت چپ پنل عقب دستگاه به چشم می خورد.

به غیر از این، اخیراً گفته شده است که Realme 9 Pro و 9 Pro+ در فوریه امسال معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها برای عرضه اولیه اروپا و سپس باقی بازارها برنامه ریزی شدند. با توجه به مشخصات، انتظار می‌رود که Realme 9 Pro و Realme 9 Pro+ به ترتیب از تراشه مدیاتک Dimensity 810 و Dimensity 920 SoC استفاده کنند. تا جایی که به Realme 9 Pro+ مربوط می‌شود، ممکن است دارای مشخصاتی مانند دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی عقب، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 65 واتی باشد.

انتشار جزئیات جدید از گوشی Realme 9 Pro

در حال حاضر، این شایعات تایید نشده باقی مانده است و نباید آنها را حقیقی دانست. در اخباری مرتبط این شرکت پیشتر گوشی هوشمند میان رده  5جی خود به نام ریلمی V11s 5G رونمایی کرده که از طراحی ایده آل و مشخصات کلیدی قابل قبولی برخوردار است. مدلی با نمایشگر حفره‌دار که کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد.

ریلمی V11s 5G از پردازنده Dimensity 810 مدیاتک قدرت می گیرد و در واقع نسخه ارتقایافته ریلمی V11 5G اخیرا رونمایی شده است. در سایر مشخصات باید به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعاتی از گوشی Realme C67 5G

البته نسخه 6 گیگابایت رم هم برای ریلمی V11s 5G در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) است که در آن حافظه داخلی یک رم مجازی عمل کرده و در مجموع افراد می توانند 11 گیگابایت حافظه رم داشته باشند.

در باقی مشخصات بهتر است به صفحه نمایش 6.5 اینچی حفره دار HD+، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری realme UI 2.0، دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

این محصول ریلمی به حسگر اثرانگشت جانبی مجهز شده که در کمتر از 0.3 ثانیه می تواند قفل را باز کند. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی هم در نظر گرفته شده است.

V11s 5G با قیمت پایه 217 دلار  راهی بازار چین شد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات جدید از گوشی Realme 9 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *