بروز رسانی جدید اینستاگرام

اینستاگرام

پخش ویدیوی زنده در اینستاگرام قابلیتی بود که در چند وقت گذشته به اینستاگرام اضافه شده بود , علاوه بر این می توانید برای دیدن این ویدیو های لایو از دوستان خود نیز دعوت کنید. از چنین شبکه مجازی گسترده ای بعید بود که فقط به یک روش برای اطلاع رسانی از استوری های ویدیویی بسنده کند.

بر اساس انتظارات ما , اینستاگرام با یک  بروز رسانی این موضوع را بر طرف کرد. با این آپدیت می توانید برای پیوستن ویدیو لایو دوستانتان در خواست دهید. اینستاگرام در ادامه برای شفاف سازی این ویژگی چنین گفت : مدت هاست که قابلیت به اشتراگ گذاری فیلم هایی که به صورت زنده نمایش داده می شوند در اینستاگرام امکان پذیر است , با آپدیت جدید می توانید علاوه بر مشاهده ویدیو دوستانتان به آن ها درخواست داده و به استوری آن ها بپیوندید.

اینستاگرامدکمه درخواست پیوستن , درست در کنار محل نوشتن نظرات است. اگر فرد درخواست شما را تایید کند , یک تأییدیه برای شما می آید که به شما اجازه پیوستن به استوری لایف را می دهد. سپس صفحه کاربران دو قسمته شده و شما نیز می توانید ویدیوی لایف را برای فالورهای خود به نمایش بگذارید , یا ویدیوی خود را نیز به اشتراک بگذارید. در هر زمانی که بخواهید می توانید از این حالت خارج شده و ارتباط خود را قطع کنید.

این ویژگی این امکان را به شما می دهد که از دوستانتان برای اشتراک گذاری ویدیوی لایوی که به نمایش می گذارید درخواست دهید , همچنین می توانید برای مشاهده و شرکت در لایو دوستانتان از این ویژگی استفاده کنید. می توانید به آسانی این ویژگی را از طریق اپ استور‌ های گوگل و اپل دانلود کرده و نصب کنید. امکان ثبت این ویدیو ها به صورت نیز استوری وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اینستاگرام شروع به مخفی کردن لایک ها در سطح جهان می کند

نظرات در مورد : بروز رسانی جدید اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *