انتشار جزئیاتی از دو گوشی وان پلاس 10 و 10 اولترا

انتشار جزئیاتی از دو گوشی وان پلاس 10 و 10 اولترا

وان پلاس بر گسترش مجموعه گوشی های هوشمند خود تمرکز کرده است. این شرکت اخیرا از گوشی های OnePlus Nord CE 2 Lite و OnePlus 10R رونمایی نمود. اکنون یک افشای جدید توسط یک منبع آگاه نشان می دهد که OnePlus 10 ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این گوشی به دوربین حرفه ای و تراشه Snapdragon 8 Gen 1+ مجهز خواهد بود.

به تازگی Yogesh Brar افشاگر از طریق توییتی فاش کرد که OnePlus 10 Ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این بدان معنی بوده که می توان انتظار داشت در ماه های آینده رونمایی شود. به گفته این افشاگر، وان پلاس قصد دارد تجربه دوربین OnePlus 10 Pro را با مدل Ultra آینده خود بهبود بخشد.

OnePlus 10 Pro چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. این تلفن هوشمند با یک سیستم دوربین افت کرده عرضه شد، بنابراین این شرکت قطعا سنسورهای بزرگی برای جبران به کار خواهد گرفت.

Brar تایید کرد که پرچمدار Ultra دارای چیپست آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1+ خواهد بود که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته می شود. او همچنین فاش کرد که مدل Ultra ممکن است دارای دوربین پریسکوپی باشد که مستقیماً با Galaxy S22 Ultra رقابت می کند. به گفته این فرد، OnePlus 10 ultra در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

منبع اطلاعاتی همچنین فاش کرد که وان پلاس 10 بسته به بازار ممکن است با چیپست Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 وارد بازار شود. انتظار می رود این گوشی دارای پنل 6.7 اینچی AMOLED FHD+، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 150 واتی باشد.

انتظار می رود این گوشی 6.7 اینچی دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1440 در 3216 پیکسل باشد. گفته می شود که این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد و شارژ سریع 80 واتی سیمی و بی سیم 50 واتی شامل آن شد. همچنین به فناوری شارژ معکوس هم تجهیز است و با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر اکسیژن او اس به فروش می رسد.

OnePlus 10 Ultra دارای سیستم دوربین عقب 48 مگاپیکسلی (عریض) + 8 مگاپیکسلی (تله فوتو) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) بوده و یک سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی (واید) هم دارد.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی گوشی OnePlus 10T فاش شد

در دیگر خبرها OnePlus اخیرا دو گوشی هوشمند جدید را برای بازار هند معرفی کرده است. اما در کنار OnePlus 10R و Nord CE 2 Lite، این شرکت همچنین از جدیدترین هدفون بی سیم خود که Nord Buds نام دارد نیز رونمایی کرد.

Nord Buds جدید دارای درایور صوتی 12.4 میلی متری بوده و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. این هدفون تا 7 ساعت پخش صدا را با یک بار شارژ ارائه می دهد، اما جفت شدن آن با کیس شارژ، عمر باتری را به 30 ساعت افزایش می دهد. قابل ذکر است، شارژ سریع 10 دقیقه ای، 5 ساعت پخش اضافی را به دنبال خواهد داشت. جدیدترین هدفون‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چینی از طراحی به سبک گوشی با قابلیت تعویض هدفون برخوردار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیاتی از دو گوشی وان پلاس 10 و 10 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *