انتشار تصویر گوشی موتورولا MOTO G50 5G

انتشار تصویر گوشی موتورولا MOTO G50 5G

شرکت موتورولا در نظر دارد بزودی گوشی MOTO G50 5G را به عنوان نمونه میان رده خوش قیمت 5جی معرفی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات خاصی درباره آن بدست نیاوردیم و حال تصویری فاش شد.

موتورولا پس از یک سال گرم سال 2020 تصمیم گرفت سری گوشی های هوشمند خود را با مجموعه ای از دستگاه های میان رده جدید تحت سری G خود به روز کند. به جای راه اندازی مجموعه های سالانه ، این شرکت اکنون با مسیری مشابه سامسونگ در حال راه اندازی چندین دستگاه در بخش میان رده است. پس از عرضه Moto G30 ، Moto G60 و G60s ، این شرکت در تلاش است تا از دستگاه جدیدی با نام Moto G50 5G رونمایی کند. طبق اطلاعات فاش شده قبلی ، Moto G50 5G با رمز سایپان شناخته می شود. علاوه بر این ، این دستگاه متفاوت از دستگاهی است که قبلاً نامش Ibiza بود و در مارس در بازارهای اروپا عرضه شد. Moto G50 5G به عنوان یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه با اتصال 5G وارد بازار می شود. امروزه مشخصات این گوشی همراه با چند رندر فاش شده است. این تصاویر با احترام از افشاگر مشهور ، Evan Blass ، معروف بهevleaks ، تهیه شده است.

با توجه به مشخصات فاش شده ، Moto G50 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد بود. از آنجا که این دستگاه مقرون به صرفه است ، می توان فرض کرد که یک صفحه LCD معمولی است. به ویژه وقتی که قطعنامه را در نظر می گیریم. این دستگاه دارای رزولوشن HD+ با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل خواهد بود. در زیر کاپوت این گوشی ، مدیاتک Dimensity 700 SoC قرار دارد و تا 4 گیگابایت رم به آن متصل می شود.

انتشار تصویر گوشی موتورولا MOTO G50 5G

این تصاویر نشان می دهد که یک دوربین سه گانه در یک جزیره مربع شکل کنار فلش LED نشسته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده ، دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است. در حال حاضر ، هدف دو دوربین دیگر یک راز است. آنها می توانند یک سنسور فوق عریض و ماکرو/عمق باشند. در بدترین حالت ، ما دو ماژول بسیار مفید برای سنجش کلان و عمق خواهیم داشت. برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی ، کاربران یک دوربین 13 مگاپیکسلی دریافت می کنند که رزولوشن سخاوتمندانه ای برای یک گوشی ارزان قیمت است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Play (2022) موتورولا

این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه است که اساسا شبهات صفحه نمایش LCD ما را تأیید می کند. این دستگاه همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. ما نمی توانیم آن را تأیید کنیم ، اما امیدواریم دستگاه دارای پورت USB-C باشد. طبق گفته Pricebaba ، این دستگاه دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است. این اطلاعات از تلفن هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2149-1 ارائه شده است. اخیراً در وب سایت گواهینامه Anatel برزیل ظاهر شده است.

Moto G50 5G اروپایی دارای نام رمز Ibiza است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز و دوربین 13 مگاپیکسلی است. همچنین دارای دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی در پشت است. تفاوت بزرگ در این است که این نسخه دارای Snapdragon 480 5G SoC است. همچنین دارای 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 15 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر گوشی موتورولا MOTO G50 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *