افشا مشخصات سری iQOO 10 ویوو

افشا مشخصات سری iQOO 10 ویوو

iQOO، زیرمجموعه Vivo، به طور فعال گوشی‌های هوشمند جدیدی را عرضه می‌کند و این شرکت اکنون آماده است تا به زودی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را تحت سری iQOO 10 عرضه کند.

در حال حاضر، یک گزارش جدید از Digital Chat Station ادعا می‌کند که این شرکت در حال آزمایش گوشی هوشمندی از سری iQOO 10 است که از چیپست جدید معرفی‌شده مدیاتک Dimensity 9000+ قدرت می گیرد.

پیش از این گزارش شده بود که این گوشی هوشمند با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 عرضه خواهد شد. بنابراین، مشخص نیست که آیا دستگاه مجهز به پردازنده Dimensity 9000+ همان دستگاه است یا دستگاه دیگری در خط تولید قرار دارد یا این شرکت قصد دارد دو مدل مختلف از تلفن هوشمند را ارائه دهد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K+ LTPO عرضه شود که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند و از ناحیه بزرگی برای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، گفته می شود که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در سیستم دوربین سه گانه است.

به نظر می رسد که دو دستگاه در خط تولید وجود خواهد داشت و آنها چیزی نیستند جز iQOO 10 و iQOO 10 Pro. انتظار می رود مدل پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا معرفی شود که از فناوری شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می کند و می تواند دستگاه را در طی 12 دقیقه به طور کامل شارژ کند. در حالی که تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست، انتظار می رود این گوشی ها در جولای سال جاری به صورت رسمی رونمایی شوند.

در اخباری مرتبط ماه های قبل Vivo در یک رویداد معرفی محصول در چین برگزار کرده که در آن شاهد معرفی چندین مدل جدید از جمله گوشی تاشو Vivo X Fold  بودیم. ویوو اعلام کرد بیش از چهار سال برای توسعه این مدل زمان صرف کرد.

Vivo X Fold تازه معرفی شده از طراحی تاشو به سمت داخل بهره می برد. به عبارت دیگر، نمایشگر اصلی دستگاه زمانی که گوشی هوشمند در حالت تا شده باشد، پنهان می شود. اگرچه، کاربران در این حالت به نمایشگر خارجی کوچکتر دسترسی دارند. پنل عقب دارای یک ماژول جزیره مستطیلی بزرگ بوده که یک سنسور دوربین دایره ای و سایر حسگرهای ضروری مانند فلاش LED را در خود جای می دهد. قسمت جلو دستگاه دارای یک حفره دوربین است با لبه های منحنی. نکته جالب این بوده که این دستگاه همچنین دارای دو اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین یک نوار لغزنده هشدار در قسمت جانبی می باشد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات سری ویوو X100

این برند روی لولای اولین گوشی تاشو خود که با طراحی باله هوافضا ارائه می شود، تاکید می کند. در تست تاشو Rheinland، دستگاه به طور کلی 300000 بار تا شد تا دوام آن بررسی شود. علاوه بر این، حتی اگر کاربر دستگاه را 80 بار در روز تا کند، مکانیسم تا شدن همچنان در طول 10 سال کارایی خود را حفظ خواهد کرد. از آنجایی که این اولین مدل در نوع خود از این برند است، جای تعجب نیست که Vivo هیچ سازشی در کیفیت ساخت آن انجام نداد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات سری iQOO 10 ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *