انتشار تصویر و اطلاعاتی گوگل Pixel 6a

انتشار تصویر و اطلاعاتی گوگل Pixel 6a

برکسی پوشیده نیست که گوگل مشغول توسعه تلفن هوشمند میان رده Pixel 6a است. اسمارتفونی که بخشی از خانواده پیکسل 6 بوده و باید انتظار داشت با مشخصات کلیدی قابل توجهی راهی بازار شود.

زنجیره تامین گوشی‌های سری Google Pixel 6 هنوز در وضعیت نامناسبی قرار دارد و تقاضا برای خرید گوشی‌های Pixel 6 با گذشت چند هفته از عرضه چندان به خوبی پیش نرفته، اما شایعات در مورد یک عضو مقرون‌به‌صرفه با نام Pixel 6a در حال حاضر وجود دارد.

طراحی بیرونی و ابعاد Google Pixel 6a قبلاً در رندرهایی توسط افشاگر مشهور استیو همرستوفر با نام مستعار @onleaks ظاهر شده بود و اکنون به لطف یکی دیگر از اطلاعاتی که در نسخه چینی توییتر به نام Weibo ارائه شده است، در مورد پردازنده Pixel 6a و جزئیات دیگر می شنویم.
ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی 1080p OLED، چیپست اسنپدراگون 778G با اتصال 5G و سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ برای دوربین اصلی خواهد بود. افشاگر می گوید این گوشی ابعاد 152×71×8 میلیمتری داشته و یک گزینه جمع و جور است.

ما امیدواریم که این ابعاد به معنای حاشیه بسیار نازک‌تر از آنچه در حال حاضر در پیکسل 6 است، باشد، که با توجه به اینکه Pixel 6a عضو مقرون به صرفه این سری خواهد بود، عجیب است، در حالی که این گوشی یک میان رده است، اما گوگل در نظر دارد طراحی زیبایی تدارک بیند. طبق اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، این گوشی دو حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب دارد و یک حسگر 8 مگاپیکسلی هم در جلو خواهد داشت.

Pixel 6a قرار است به رقیب جدی اسمارتفون های میان رده بازار شود. مدلی که طراحی شبیه به سایر اعضای پیکسل 6 داشته و ویژگی های آن را هم نباید دست کم گرفت. گوگل درصدد  است محصولی کامل را به مخاطبان ارائه دهد. اگرچه حاشیه نمایشگر در مدل های دیگر بالا بود اما مدل میان رده با صفحه نمایش کم حاشیه همراه می شود.

بنابراین انتظار داریم که بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. همچنین باید شاهد پردازنده اختصاصی تنسور گوگل در این مدل نیز باشیم، همانطور که سری پیکسل 6 به آن مجهز شدند. به هر حال باید تا اوایل 2022 منتظر ماند و این شرکت محصول مورد اشاره را رونمایی کند. مدلی که جانشین مستقیم Pixel 5a است و با طراحی کاملا جدید و مشخصات ارتقایافته از راه خواهد رسید تا نسبت به قبل پیشرفت بزرگی کرده باشد.

بیشتر بخوانید  گوگل 7 سال قطعات یدکی را برای سری پیکسل 8 ارائه خواهد کرد

مشخصات کلیدی Pixel 6a گوگل

  • صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED با وضوح FHD+
  • پردازنده Snapdragon 778G
  • دوربین عقب 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ یا حسگر 12 مگاپیکسلی IMX386 در کنار حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید IMX363
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی IMX355
  • ابعاد 152×71×8.7 میلیمتر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر و اطلاعاتی گوگل Pixel 6a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *