انتشار تصویر شماتیکی تبلت OPPO Pad 2

انتشار تصویر شماتیکی تبلت OPPO Pad 2

اوپو قرار است اواخر این ماه از سری Find X6 در چین رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که این برند تبلت جدیدی را در همان رویداد معرفی کند. پیشنهاد آینده OPPO Pad 2 نامیده می شود و به عنوان جانشین Pad اصلی که سال گذشته معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. اکنون، منبع خبر قابل اعتماد چینی، Digital Chat Station، شماتیک و برخی جزئیات کلیدی از OPPO Pad 2 آینده را به اشتراک گذاشته است.

شماتیک به اشتراک گذاشته شده توسط DCS نمایشگر OPPO Pad 2 را با حاشیه های نازک نشان می دهد. با یک قلم دیده می شود و طبق DCS دارای شماره مدل OPN2201 خواهد بود. تبلت آینده همچنین از یک صفحه کلید لمسی جدید پشتیبانی می کند که همچنان یک راز باقی مانده است. شماتیک صفحه کلید را با پد لمسی و پایه پایه داخلی نشان می دهد. این تصویر همچنین دارای یک گوشی هوشمند OPPO Find X6 در کنار پد 2 است که نشان می‌دهد هر دو دستگاه ممکن است اتصال یکپارچه را با یکدیگر ارائه دهند. اطلاعات دهنده بیان می کند که OPPO Pad 2 تجربه کلی بسیار زیباتری را ارائه می دهد.

آخرین اطلاعات DCS با گزارش اخیر که اوپو در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی صفحه کلید لمسی هوشمند و کیس هوشمند است، تثبیت شده است. قابل ذکر است که این برند هرگز صفحه کلیدی برای OPPO Pad and Air سال گذشته منتشر نکرد.

OPPO Pad 2 در اوایل این ماه در Geekbench ظاهر شد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 888 همراه با 8 گیگابایت رم در لیست قرار گرفت. گواهی 3C پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی و واحد باتری 9500 میلی آمپر ساعتی را در تبلت آینده نشان داد. گفته می شود که Pad 2 با صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح 2.8K و نرخ رفرش 144 هرتز عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Oppo R7 پدیده ای جدید از اپو

نظرات در مورد : انتشار تصویر شماتیکی تبلت OPPO Pad 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *