نسخه هری پاتر هدفون Redmi Buds 4 معرفی شد

نسخه هری پاتر هدفون Redmi Buds 4 معرفی شد

شرکت ردمی زیربرند شیائومی همیشه نسخه ویژه ای از محصولاتش را معرفی و عرضه کرده است. در این بین کنار گوشی ردمی نوت 12 توربو هری پاتر ادیشن یک هدفون Redmi Buds 4 هم با همین تم معرفی کرد.

شیائومی چندین گوشی و لوازم جانبی نسخه ویژه همچون هدفون Redmi Airdots 3 Pro را در نسخه Genshin Impact سال گذشته عرضه کرده است. امروز، این برند نسخه ویژه دیگری را معرفی کرده و این بار نوبت هدفون Redmi Buds 4 بوده که تغییر خاصی با تم هری پاتر پیدا کند. هر گوشی علامتی چون زخم هری پاتر داشته و کیس نیز لوگو هری پاتر را با رنگ زمینه مشکی و خطوط طلایی داراست.

Redmi واقعاً به Buds 4 تغییراتی جذاب داده است و آنها را به یک کالای کلکسیونی با نسخه محدود تبدیل کرد. این هدفون دارای یک کیسه است که بر روی آن توپ طلایی، توپ بدنامی که در مسابقه کوییدیچ استفاده می شود، وجود دارد. این کیف دارای یک روکش چرم بوده که سبکی را به طراحی کلی اضافه می‌کند.

نسخه هری پاتر هدفون Redmi Buds 4 معرفی شد

ما می توانیم همان کیس شارژ بیضی شکل جمع و جور را ببینیم اما با تم دنیای هری پاتر. همچنین لوگو محبوب هاگوارتز را روی کیس گنجاندند. خود هدفون ها چندان چشمگیر به نظر نمی رسند و نشان رعدوبرق معروف هری پاتر روی آنها تعبیه شد.

برای یادآوری، هدفون بی سیم Redmi Buds 4 کاهش نویز فعال 35 دسی بل، عمق قابل تنظیم در 3 سطح و کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی دوگانه میکروفون را ارائه می دهد. آنها دارای یک درایور دینامیکی بزرگ 10 میلی متری و آکوستیک شیائومی تنظیم شده سفارشی، با دوام 30 ساعته و قابلیت شارژ سریع هستند. با یک بار شارژ عمر 6 ساعته داشته و با 5 دقیقه شارژ نیز تا 1 ساعت قابلیت استفاده خواهند داشت. آنها از انتقال دوگانه با تاخیر کم و بلوتوث 5.2 با یک پنجره بازشو اتصال سریع MIUI پشتیبانی می کنند.

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition جدید 399 یوان (58 دلار) قیمت دارد و از 31 مارس برای خرید راهی بازار چین می شود. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد عرضه جهانی هدفون جدید وجود ندارد. Redmi همچنین Note 12 Turbo را در نسخه هری پاتر معرفی کرد. انتظار می رود بزودی مدل های جدیدی هم در کار باشد.

بیشتر بخوانید  لو رفتن مشخصات کلیدی گوشی Redmi 12C

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه هری پاتر هدفون Redmi Buds 4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *