انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی 12T Pro

انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی 12T Pro

تصویر واضحی از Xiaomi 12T Pro در حال انتشار است. گفته می‌شود که این دستگاه یک Redmi K50 Ultra با نام تجاری تغییر یافته و تغییراتی آن است. گزارش اخیر حاکی از آن بوده که شیائومی این گوشی هوشمند را امروز برای بازار جهانی معرفی خواهد کرد.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتر هستیم، نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری زنده از شیائومی 12 تی پرو را به اشتراک گذاشته و دوربین 200 مگاپیکسلی آن را فاش کرده است. همانطور که در تصویر مشخص است، ماژول دوربین Xiaomi 12T Pro مشابه دوربین Xiaomi 12 Pro خواهد بود. با این حال، حسگر اولیه به نظر می رسد نسبتا بزرگتر باشد.

روی ماژول دوربین با حروف درشت نوشته شده است “200MP” که تأیید می کند این گوشی واقعاً دارای یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی می باشد. شیائومی 12 تی پرو اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از این سنسور بهره می برد. با این حال، شیائومی اولین شرکتی نیست که از دوربین 200 مگاپیکسلی بر روی گوشی خود استفاده می کند، این افتخار نصیب موتورولا می شود.

انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی 12T Pro

سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده شده در شیائومی 12 تی پرو می تواند ISOCELL HP1 سامسونگ باشد که اولین سنسور از این نوع است. پیکسل‌های 0.64 میکرومتری را برای اندازه 1/1.22 اینچ ارائه می‌کند. سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ می تواند با کمک فناوری Pixel Binning روی عکس های 50 مگاپیکسلی کلیک کند. این دوربین حتی قادر به گرفتن تصاویر 12.5 مگاپیکسلی در نور کم است.

حسگر اصلی احتمالاً با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. علاوه بر این، شیائومی 12 تی پرو ممکن است دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. گفته می شود این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می برد. انتظار داریم این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی 12T Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *