انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی Honor Magic V

انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی Honor Magic V

شرکت آنر در روز 10 ژانویه گوشی هوشمند منعطف جدید Honor Magic V را رونمایی خواهد کرد. در این بین تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و حال نوبت به انتشار گزارش جدید رسیده است.

اوایل امروز، مشخصات این دستگاه در اینترنت منتشر شد و اکنون، رندرهای گوشی تاشو توسط MySmartPrice منتشر شده است. رندرهای Honor Magic V طراحی احتمالی گوشی تاشو را نشان می دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو اولیه و یک صفحه نمایش بیرونی حفره دار است. در عقب آن یه ماژول مستطیل شکل دوربین قرار دارد که دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز سوم 50 مگاپیکسلی است. همچنین فلاش LED هم در خارج از ماژول قرار دارد.

این گزارش همچنین فاش می‌کند که دستگاه دارای صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ (2560 x 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. تراکم پیکسلی آن 431 PPI بوده و با نمایشگر پروضوح رو به رو هستیم. این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی 7.9 اینچی OLED با وضوح 2272 در 1984 پیکسل است. نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتز را با تراکم 381ppi ارائه می دهد.

رندرها همچنین انواع رنگ های گوشی را نشان می دهند. در رنگ های مشکی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. افشای اطلاعات گذشته نشان داده است که رنگ نارنجی ظاهری شبیه چرم مصنوعی دارد، در حالی که رنگ سیاه و سفید دارای پشت شیشه ای براق هستند.

انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی Honor Magic V

جدا از این، Honor Magic V مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 چهار نانومتری خواهد بود. این پردازنده به چیپ گرافیکی Adreno 730 مجهز بوده و در نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک گزینه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. گفته شده که باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد. این گوشی تاشو تحت سیستم عامل اندروید 12 اجرا شده و رابط کاربری MagicUI 6 را شامل می شود. دستگاه مورد اشاره در چین با قیمت 13999 یوان (2195 دلار) به فروش خواهد رسید.

در اخباری مرتبط آنر موبایل پیشتر در شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند Magic V که انتظار می‌رود اوایل سال آینده عرضه شود، به اشتراک گذاشته است.  معلوم شد که گوشی هوشمند یک “صدف تاشو” نیست، بلکه یک حالت “کتابی” است، با صفحه نمایشی که رو به”داخل” تا می شود. مدل سه بعدی گوشی هوشمند نشان داده شده در ویدیو کاملا نازک است و دارای صفحه نمایش خارجی بزرگ هم است.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 50 Plus

با قضاوت بر اساس ویدیو، لولا Honor Magic V ساختار “مکانیکی” نسبتاً پیچیده ای دارد. سطح بیرونی دارای یک صفحه نمایش منحنی با دوربین سلفی است که در قسمت وسط بالای نمایشگر قرار گرفته است. دوربین پشت یک حفره ای در صفحه نمایش پنهان شده است. ماژول دوربین اصلی کمی بالاتر از سطح صاف پنل عقب قرار می گیرد. طبق گزارش های قبلی، مدیرعامل آنر Zhao Ming پیشتر گزارش داده بود که این تلفن هوشمند در سطح پرچمدار قرار دارد که برای یک مدل تاشو کاملاً قابل پیش بینی است. طبق شایعات، این گوشی به جدیدترین چیپست کوالکامSnapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد و به گفته گزارش ها در ماه ژانویه 2022 هم از راه خواهد رسید.

اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ دقیق رونمایی و عرضه در دست نیست، اما همین که می دانیم ماه ژانویه اولین ماه میلادی 2022 باید شاهد آنر مجیک وی باشیم، یک خبر بسیار خوب برای طرفداران آنر محسوب می شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی Honor Magic V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *