انتشار تصویر زنده گوشی سونی Xperia 1 V

شایعات به تدریج اطلاعاتی را در مورد تلفن پرچمدار آینده سونی به نام Xperia 1 V به بیرون درز کرده است. تصویری فاش شده که اولین نگاه به طراحی پشتی گوشی را نشان می دهد امروز ظاهر شد. تصویر فاش شده برخی از تغییراتی را نشان می دهد که در Xperia 1 V در مقایسه با Sony Xperia 1 V در سال گذشته مشاهده می شود.

نگاهی دقیق به جزیره دوربین Xperia 1 V نشان می‌دهد که دوربین ToF و سنسور RGB IR که در مدل قبلی موجود بود، ندارد. جزیره دوربین کمی بیرون زده Xperia 1 V دارای سه دوربین، فلاش LED، میکروفون و مارک ZEISS است.

انتشار تصویر زنده گوشی سونی Xperia 1 V

سومین لنز در تنظیمات دوربین یک لنز زوم پریسکوپ است. در سمت راست ماژول دوربین یک نشان‌واره NFC وجود دارد که نشان می‌دهد عکس لو رفته متعلق به نسخه جهانی Xperia 1 V است. لوگوی سونی نیز در قسمت پشتی دستگاه موجود است. در گزارش قبلی ادعا شده بود که این دستگاه ممکن است به “ماژول زوم تله فوتو اپتیکال” ال‌جی اینوتک مجهز شود که ممکن است تا زوم 9 برابری را ارائه دهد.

Sony Xperia 1 V یک گوشی پرچمدار خواهد بود که از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند. حدس زده می شود که این گوشی باریک ترین گوشی مجهز به تراشه SD8G2 باشد. انتظار می‌رود که برندهای گوشی‌های هوشمند گوشی‌های جدیدی را در نمایشگاه فناوری آینده کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 که در پایان این ماه برگزار می‌شود، عرضه کنند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا Xperia 1 V در نمایشگاه MWC 2023 عرضه خواهد شد یا خیر.

Xperia 1 V جایگزین Xperia 1 IV با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد شد که در می 2022 معرفی شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی مخصوص عکس برداری سلفی Xperia C3 توسط سونی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *