تکنولوژی در پرواز

اگر نگاهی به عکس های هواپیماها و امکاناتی که در آن زمان بوده تا مسافرین از پرواز خود لذت ببرند بیندازیم می بینیم که هواپیما ها بیشتر به تابوت های پرنده شباهت داشتند که هر لحظه در حال بالا پایین شدن در چاله های هوایی بوده و مسافرانی که از ترس و استرس عرق کردند ولی امروزه به لطف تکنولوژی نسل جدیدی از امکانات در اختیار مسافران قرار می گیرد که با هم در ادامه به برسی آن ها می پردازیم…

vintage-air-travel-1در آینده شاهد این خواهیم بود که هر مسافر می تواند در کابین مخصوص خود که مجهز به مانیتور هایی است که توانایی پخش فیلم یا موسیقی مورد علاقه شما دارد که با هدست های مخصوصی که در کنار آن ها قرار گرفته می توانید از پرواز لذت ببرید و یا می توانید به بازی ویدئویی مورد علاقه خود که بر روی سیستم ها نصب شده است مشغول شوید.

Panasonic's Waterfront system  allows passengers to use their mobile devices to control an aircraft's built-in entertainment.

همچنان در بخش ویژه مسافرین برای کسانی که از سفر های هوایی وحشت دارند تخت هایی با هدست های واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است تا از پرواز خود بیشترین لذت را ببرند.

Factory Design's Air Lair concept offers passengers their own personalized cocoon.

Virtual reality is already a reality after trials by Qantas.

همچنان می توانید با موبایل یا تبلت و یا لپ تاپ خود به  WiFi رایگان هواپیما وصل شوید و به نت گردی و انجام کار های شخصی خود بپردازید .

Thales and B/E's Digital Sky seats make use of larger, higher-res screens.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تکنولوژی در پرواز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *