انتشار تصویر رندر گوشی Realme 10

انتشار تصویر رندر گوشی Realme 10

سری Realme 10 اخیراً اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است. این مجموعه شامل یک نسخه معمولی و نسخه Pro+ است که در تاریخ 5 نوامبر در چین عرضه می شود. این گوشی‌های هوشمند بعداً در بازار جهانی عرضه خواهند شد. در حال حاضر انتشارات 91Mobiles با همکاری با منبع معتبر OnLeaks با نام مستعار Steve Hemmerstoffer، رندرها و مشخصات Realme 10 را به اشتراک گذاشته اند.

در همان ابتدا، Realme 10 در رنگ های صورتی و خاکستری دیده می شود. پنل پشتی دارای یک الگوی گرادیان درخشان براق است. در نوع صورتی، نیمه بالایی دارای رنگ آبی روشن است در حالی که در مدل خاکستری، رنگ آبی نیمه شب وجود دارد. پنل پشتی نیز دارای دو حلقه دوربین سنتی است که دارای سنسورهای دوگانه است. یک واحد فلاش LED و یک متن 50 مگاپیکسلی در کنار لنزها وجود دارد. کلید تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند.

در مورد مشخصات هسته، Onleaks می گوید که Realme 10 با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 90 هرتز عرضه می شود. انتظار می‌رود که پردازنده مدیاتک هلیو G99 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. گفته می شود که این دستگاه توسط یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می شود.

Realme 10 با شماره مدل RMX3663 توسط رگولاتوری TENAA در چین تأیید شده است. مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد، اما با آخرین گزارش 91Mobiles مطابقت ندارد. ما فرض می کنیم که گوشی هوشمند موجود در TENAA یک مدل 5G از Realme 10 است. این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ LCD، تراشه هشت هسته ای ناشناخته 5G، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین عقب دوگانه 108 و 2 مگاپیکسلی همراه می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ریلمی گوشی موردبحث را معرفی کرده و راهی بازار کند. برند مورد اشاره سعی دارد محصولات جدیدی ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری از گوشی Realme GT Neo 5

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Realme 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *