انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

رندرهای Google Pixel 7a و 360 درجه به صورت آنلاین ظاهر شده اند و کل طراحی گوشی را به نمایش می گذارند. این تصاویر توسط SmartPrix در ارتباط با خبرساز مشهور OnLeaks آمده است. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی با دوربین های ارتقا یافته و پشتیبانی از شارژ بی سیم عرضه می شود که اولین گوشی در سری a این برند خواهد بود. Pixel 7a به عنوان جانشین Pixel 6a وارد بازار خواهد شد که طراحی کاملاً جدیدی را معرفی کرد که بیشتر به سری شماره گذاری شده با حاشیه های متقارن و طراحی مربعی یکنواخت نزدیک است.

رندرهای Google Pixel 7a نشان می دهد که این گوشی تقریباً شبیه به سری پیکسل 7 و پیکسل 6a خواهد بود، با یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی و یک ویزور افقی در پشت که سنسورهای دوربین را در خود جای داده است.

طبق رندرهای SmartPrix، Google Pixel 7a کاملاً شبیه به Pixel 6a خواهد بود. دوربین سوراخ پانچ با تراز وسط تراز شده در جلو با حاشیه‌های متقارن در تمام گوشه‌ها داریم. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست قرار دارند. قسمت سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. پورت USB Type-C، میکروفون اصلی و گریل های بلندگو در پایین قرار دارند. با حرکت به پشت، Pixel 7a دارای نمای افقی قابل تشخیصی است که سنسورهای دوربین دوگانه و فلاش LED را در خود جای می دهد. لوگوی “G” در وسط پنل پشتی قرار گرفته است. به نظر می رسد فریم جانبی از آلومینیوم ساخته شده است در حالی که پنل پشتی شیشه ای خواهد بود. این گزارش می گوید ابعاد گوشی 152.4 x 72.9 x 9.0 میلی متر (10.1 میلی متر با برآمدگی دوربین) خواهد بود.

انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

اگرچه شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Pixel 7a با جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که در رندرهای جدید غایب است. این گوشی می‌تواند در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره موجود باشد، اما ممکن است گزینه‌های دیگری در زمان عرضه وجود داشته باشد. گوگل پیکسل 7a با صفحه نمایش FHD+ با نرخ رفرش 90 هرتز عرضه خواهد شد. شایعه شده است که این پنل متعلق به سامسونگ است. تنظیمات دوربین پشتی شامل سنسور اصلی Sony IMX787 و سنسور ثانویه سونی IMX712 خواهد بود. می توان حدس زد که این گوشی از چیپست Tensor G2 با حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

بیشتر بخوانید  به اشتراک گذاری تقویم گوگل

شایعه شده است که پیکسل 7a از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند اما به 5 وات محدود می شود. یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت وجود خواهد داشت. این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می کند و جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 را بوت می کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دست نیست، اما ما معتقدیم که Pixel 7a ممکن است در سال 2023 معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *