انتشار تصویر رندر گوشی Moto G32 موتورولا

انتشار تصویر رندر گوشی Moto G32 موتورولا

اوایل این ماه، رندرهایی از گوشی هوشمند آینده موتو E32 توسط Sudhanshu Ambhore، یک منبع آگاه به بیرون درز کرد. اکنون، رندرهای جدید دستگاه موتورولا به همراه مشخصات کلیدی آن توسط Nils Ahrensmeier فاش شده است.

رندرهای جدید نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای یک جزیره دوربین بیضی شکل است که دارای سه حسگر دوربین و یک فلاش LED خواهد بود. در جلو، صفحه نمایش دارای یک حفره دوربین بوده و برای سلفی در نظر گرفته شد. صفحه نمایش حاشیه باریکی دارد و افراد می توانند تجربه کاربری به مراتب قابل توجهی داشته باشند.

لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده در حالی که لبه سمت چپ سینی سیم کارت دارد. در پایین، می‌توانیم یک پورت USB نوع C را برای شارژ به همراه مشبک بلندگو و میکروفون معمولی مشاهده کنیم. در قسمت بالا، جک 3.5 میلی متری صدا هم تعبیه شد. شایان ذکر است که این دستگاه با ابعاد 163.95×74.9×8.49 میلی متر و وزن 184 گرم عرضه خواهد شد. Moto E32 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ (720 x 1600P) با نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

در بخش فنی، چیپست UNISOC T606 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار خواهد گرفت. فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت با استفاده از کارت Micro SD قابل ارتقا خواهد بود و دستگاه اندروید 11 را به همراه دارد. در سایر مشخصات باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 18 واتی اشاره کرد.

انتشار تصویر رندر گوشی Moto G32 موتورولا

در عقب یک حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی دارد و دو حسگر 2 مگاپیکسلی هم برای آن تدارک دیده شد. دوربین سلفی نیز از نوع 8 مگاپیکسلی بوده و انتظار داریم بزودی معرفی شود. در اخباری مرتبط شرکت موتورولا پیشتر در سکوت خبری گوشی هوشمند میان رده بسیار جذاب موتورولا اج 30 را معرفی کرد. این دستگاه چیزهای زیادی مانند چیپست اسنپدراگون 778G+، نمایشگری با نرخ نوسازی 144 هرتز و برچسب قیمت 450 یورویی دارد.

برادر کوچکتر موتورولا اج 30 پرو که قبلاً معرفی شده بود، یعنی نسخه استاندارد اج 30 شباهت های طراحی زیادی با نسخه پرو دارد و در عین حال ظاهر آن صاف تر و تمیزتر به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین به شکل بیضی است که کمی از عقب بیرون زده و در سوی دیگر لبه های دستگاه کمی خمیده به نظر رسیده و سمت راست آن هم دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا قرار دارد. موتورولا ادعا کرده است که این دستگاه باریک‌ترین گوشی 5G با ضخامت تنها 6.79 میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Moto E13

 در قسمت جلو گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با HDR10+ و نرخ نوسازی 144 هرتز قابل مشاهده است. صفحه نمایش یک حفره دوربین مرکزی برای لنز سلفی داشته و حاشیه هم بسیار نازک به نظر می رسد.

در بخش فنی این گوشی هوشمند دارای یک چیپ +Snapdragon 778G است که مدل اورکلاک شده از چیپست محبوب 778G است. همراه با چیپ این گوشی دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. دستگاه با رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید 12 به فروش می رسد و به دلیل باریک بودن تنها 4020 میلی آمپرساعت باتری دارد و که با فناوری شارژ سریع توربوپاور 33 واتی شارژ می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Moto G32 موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *