سری Redmi K50S با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در راه است

سری Redmi K50S با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در راه است

در حالی که هفته های گذشته بود که ردمی سری گوشی Redmi K50 را معرفی کرد، اکنون مشخص شده بزودی باید منتظر معرفی سری Redmi K50S باشیم که با مشخصاتی قوی تر از سری قبلی همراه هستند.

در اوایل ماه آوریل شاهد رونمایی سری پرچمدار Redmi K50 بودیم و گزارش جدید نشان می دهد که سری Redmi K50S قرار است به جای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 به نسخه پلاس آن تجهیز شوند تا بتواند عملکرد بهتر و تولید حرارت کمتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشند.

وب سایت  xiaomiui.net گزارش داد که بزودی شرکت شیائومی پرچمداران جدیدی را معرفی و عرضه می کند. این اطلاعات از طریق سورس کدهای نرم افزار MIUI کسب شده و البته نخستین بار نیست از طریق سورس کد رابط کاربری شیائومی اطلاعاتی کشف می شود.

گزارش می گوید شیائومی قصد دارد دو سری  Redmi K50S و Xiaomi 12T را در آینده نزدیک معرفی و عرضه کند. سری گوشی های ردمی کی 50 اس دو مدل  Redmi K50S و Redmi K50 Pro خواهد داشت و سری Xiaomi 12T سه مدل  Xiaomi 12T Pro ،Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro HyperCharge دارد.

این افشاگر می گوید مدل  Redmi K50S Pro در چین با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به فروش می رسد و Xiaomi 12T Pro در حقیقت نسخه ریبرند شده ردمی کی 50اس پرو برای بازار جهانی است. مدلی با پسوند Hypercharge هم تنها برای بازار جهانی تدارک دیده شده و قرار نیست اختصاصی چین باشد. همچنین افزوده شد که دو گوشی  Xiaomi 12T و Redmi K50S  یک مدل هستند و گزینه اول برای بازار جهانی و دیگری برای بازار چین تدارک دیده شدند. هر دو از پردازنده قدرتمند دیمنسیتی مدیاتک بهره می برند.

گویی شیائومی در نیمه دوم 2022 برنامه بزرگی داشته و قصد دارد چندین پرچمدار با چیپست دیمنسیتی مدیاتک و اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام در بازار عرضه کند. این شرکت چینی در سال های گذشته اثبات کرده که می تواند به یک برند معتبر و محبوب تبدیل شود. این برند در حال حاضر برندهای مستقل متعددی دارد که باید به پوکو، بلک شارک، ردمی و چندین نوع دیگر اشاره کرد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه دقیق شیائومی برای پرچمداران نیمه دوم سال 2022 چیست و آیا با محصولات خاصی رو به رو خواهیم شد یا خیر. گفته شده میکس 5 هم در سال جاری معرفی می شود و امسال باید شاهد معرفی یک گوشی تاشو منحصربفرد هم باشیم. البته این اطلاعات شایعه ای بیش نیستند و نباید هر گزارشی را صحیح دانست.

بیشتر بخوانید  سری Redmi K60 هفته آینده معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Redmi K50S با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *