انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Play (2022) موتورولا

انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Play (2022) موتورولا

Moto G Play یکی از محبوب‌ترین محصولات موتورولا در طول سال‌ها بوده است. این برند جدیدترین نسخه خود را در ژانویه 2021 راه اندازی کرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 یک Moto G Play جدید عرضه کند، زیرا گزارش اخیر رندرها و جزئیات گوشی هوشمند آینده را به بیرون درز کرده است.

Tipster Evan Blass با همکاری 91mobiles، رندرها و مشخصات Moto G Play آینده (2022) را به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به طراحی، تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل گذشته وجود دارد، زیرا مدل 2022 دارای یک جزیره دوربین بازطراحی شده است که به جای وسط در گوشه سمت چپ بالای دستگاه قرار گرفته است. جزیره دوربین دارای سه بریدگی تراز عمودی است.

شاید قابل توجه ترین تغییر، جهش از یک بریدگی قطره ای آب به یک سوراخ پانچ مرکزی باشد که باعث می شود نمایشگر بسیار بهتر به نظر برسد. با این حال، صفحه نمایش یک پیشانی برجسته و یک قاب بزرگ چانه را حفظ می کند.

انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Play (2022) موتورولا

در رابطه با مشخصات، گزارش اشاره می کند که دستگاه جدید دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1600 است. سیستم دوربین این دستگاه شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در مورد سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی دارای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

زیر کاپوت، این دستگاه دارای چیپست مدیاتک هلیو G37 با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 خواهد بود. این چیپست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل خواهد شد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی برق دستگاه را تامین می کند.

جالب است که ببینیم آیا این شرکت نسخه کامل اندروید را روی این دستگاه انتخاب می کند یا آن را با سیستم عامل Android GO Edition عرضه می کند. این احتمالاً با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی دستگاه فاش خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موتورولا و معرفی تلویزیون Envision X smart

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Play (2022) موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *