انتشار تصویر رندر گوشی HONOR 80 GT

انتشار تصویر رندر گوشی HONOR 80 GT

شرکت آنر هر ماه نسل جدیدی از گوشی های هوشمند رده میانی و نیمه پرچمدار خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی یک مدل جی تی حرفه ای باشیم.

در ماه نوامبر ، Honor مجموعه ای از تلفن های هوشمند جدید در چین را تحت سری Honor 80 معرفی کرد. این ترکیب Honor 80 ، Honor 80 Pro و Honor 80 SE را به ارمغان می آورد. اکنون ، این شرکت در حال آماده سازی برای اضافه کردن چهارمین ورودی به ترکیب ، Honor 80 GT است.

نام “GT” در صنعت پیر می شود و اغلب برای تلفن های نسخه بازی می آید. به نظر می رسد این مورد برای Honor 80 GT که انتظار می رود مشخصات سطح بالا و “طراحی ویژه” را به همراه داشته باشد. این شایعات به پرتاب در تاریخ 26 دسامبر اشاره می کنند. پیش از آن تاریخ ، دستگاه گواهی 3C را تصویب کرده است.

Honor 80 GT گواهینامه اجباری چین (3C) را در کنار نسخه جدید Pro تصویب کرد. Honor 80 GT دارای شماره مدل AGT-AN00 است ، در حالی که Pro جدید دارای نام ANB-AN00 است. ممکن است تعجب کنید که نکته نسخه جدید Pro چیست ، درست است؟ خوب ، این یک نوع با طراحی صفحه تخت است. در صورتی که از منحنی های اصلی Pro راضی نباشید ، به زودی قادر خواهید بود یک نوع را با یک صفحه تخت بگیرید. ما فرض می کنیم این نسخه برای ارگونومی در اینجا نیست ، ممکن است ارزان تر از نسخه استاندارد باشد.

با بازگشت به نقطه ، 3C پشتیبانی سریع شارژ 66W از Honor 80 GT را تأیید می کند که واقعاً تعجب آور نیست. طبق این شایعات ، GT نسخه زیر مجموعه ای از Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1. را بسته بندی می کند. این همان نوع در 80 Pro معمولی است. در حقیقت ، به نظر می رسد که این نوع جدید در بین مارک ها به عنوان یک قیمت جدید مقرون به صرفه در محدوده پرچمدار گرایش پیدا می کند. در حال حرکت ، Honor 80 GT یک صفحه نمایش Full HD+ را با حداکثر 144 هرتز از نرخ تازه سازی بسته بندی می کند. این دستگاه احتمالاً با یک برش سوراخ پانچ برای طراحی می چسبد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی Honor X9a

طبق نشت ، افتخار در حال برنامه ریزی یک رویداد برای 26 دسامبر در چین است. این شرکت 80 Pro ، Honor 80 GT و یک تبلت جدید Pad V8 Pro را ارائه می دهد. بنا بر گزارش ها ، این کشور با MediaTek Dimchens 8100 SoC همراه است. طبق شایعات ، قرص اولین قرص IMAX Enhanced خواهد بود. با این حال ، این میزان کندتر از تلفن ها با نرخ 33W است. این رایانه لوحی به رنگ آبی و نارنجی خواهد آمد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی HONOR 80 GT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *