گوشی پرچمدار اوپو Find X5 با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد

گوشی پرچمدار اوپو Find X5 با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد

در کنار Find X5 Pro، اوپو همچنین Find X5 استاندارد را معرفی کرد که دارای پیکربندی دوربین تقریباً مشابه با مدل Pro است. انتظار می رود گوشی Find X5 در 14 مارس به فروش برسد و قیمتی معادل 999 یورو در اروپا خواهد داشت. درست مانند مدل Pro، در یک گزینه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

گوشی اوپو Find X5 به چیپست Snapdragon 888 سال گذشته مجهز شده است که به اندازه آخرین تراشه Snapdragon 8 Gen1 موجود در Find X5 Pro قدرتمند نیست. این چیپست همچنان مدل ساده را در دسته پرچمداران قرار می دهد. OPPO همچنان تراشه پردازش تصویر سفارشی 6 نانومتری MariSilicon X و همچنین ویژگی کالیبراسیون طبیعی رنگ Hasselblad را در دستگاه به کار گرفته است.

پردازنده هشت هسته ای کوالکام با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه شده است. همچون مدل پرو دارای رابط کاربری جدیدColorOS 12.1 بوده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. ColorOS 12.1 بهبودهایی در امنیت، طراحی ظاهری و حریم خصوصی نسبت به ColorOS 12 برای کاربر رقم می زند. این سیستم عامل همچنین یک ویژگی جدید Multi-Screen Connect را ارائه می دهد که کاربر می تواند بین دستگاه رایانه شخصی و گوشی جابجایی داشته باشد.

گوشی پرچمدار اوپو Find X5 با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد

اوپو فایند X5 یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED نسبتا کوچکتر با وضوح +1080p دارد. اگرچه این پنل LTPO نیست، اما با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می شود. برای بخش دوربین، Find X5 دارای پیکربندی تقریبا مشابه با X5 Pro است که دو سنسور عریض و فوق عریض Sony IMX766 را دربرمی گیرد. سنسور عریض با تثبیت کننده تصویر اپتیکال معمولی (IOS) بوده اما نه OIS پنج محوره در مدل Pro. این دستگاه همانند نسخه پرو یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و لنز 52 میلی متری دارد. برای بخش سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی تدارک دیده شده که سنسور قدیمی سونی IMX615 زاویه دید 81 درجه است.

Find X5 در سایر مشخصات یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد و همچنین از شارژ سریع سیمی 80 واتی SuperVOOC مانند Find X5 Pro پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای شارژ بی سیم 30 واتی AirVOOC است که نسبت به شارژر بی سیم 45 واتی X5 Pro سرعت کمتری دارد. اگرچه چیپست اسنپدراگون 888 مانند SD 8 Gen1 مشکل گرمایشی ندارد، این دستگاه مانند مدل بزرگتر خود از یک سیستم خنک کننده چند لایه برخوردار بوده که شامل یک محفظه بخار بسیار بزرگ می شود. متاسفانه خبری از استاندارد ضدآب نیست.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A57e با باتری 5000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

محصول جدید اوپو در رنگ سفید و مشکی با قیمت 999 یورویی به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت Oppo مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پرچمدار اوپو Find X5 با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *