انتشار تصویر رندر هدفون سونی WH-1000XM5

انتشار تصویر رندر هدفون سونی WH-1000XM5

شرکت سونی، غول فناوری ژاپنی، رکورددار تولید برخی از بهترین هدفون های حذف نویز در بازار است. هدفون پرچمدار کنونی این شرکتSony WH-1000XM4 به دلیل ANC عالی، کیفیت صدای چشمگیر و عمر باتری عالی، نقدهای مثبتی دریافت کرد. سونی در حال کار بر روی جانشین WH-1000XM4 است و احتمالاً با نام WH-1000XM5 شناخته می شود.

رندرهای WH-1000XM5 توسط سایت TechnikNews به اشتراک گذاشته شده است. رندرها نگاهی گسترده به طراحی کلی هدست به ما می دهند. در حالی که WH-1000XM4 مشابه مدل قبلی خود به نظر می رسد، اما WH-1000XM5 تغییرات قابل توجهی داشت. همانطور که از تصاویر مشخص است، WH-1000XM5 دارای طراحی به روز شده ای بوده که تمیزتر و مینیمالیستی تر از مدل های قبلی پیداست.

انتشار تصویر رندر هدفون سونی WH-1000XM5

به نظر می‌رسد که پدهای گوش بزرگ‌تر هستند و هدبند دارای لایه‌های ضخیم‌تری بوده، بنابراین مدل جدید باید تناسب راحت‌تری را ایجاد کند. به نظر می رسد سوئیچ با یک نوار لغزنده جایگزین شده و دکمه “Custom” به “NC/Ambient” تغییر نام داده، چیزی که در WH-1000XM3 وجود داشت. طبق اطلاعات فاش شده، این هدفون حداقل در دو رنگ عرضه خواهد شد. مشکی و نقره ای.

از نظر مشخصات، Sony WH-1000XM5 تا 40 ساعت عمر باتری در حالت ANC را ارائه می دهد که 10 ساعت بیشتر از WH-1000XM4 است. با این حال، زمان شارژ کمی افزایش یافته و طبق گزارش ها، شارژ کامل این هدست 3.5 ساعت طول می کشد. همچنین می‌توانیم انتظار پیشرفت‌های قابل‌توجهی در عملکرد ANC داشته باشیم، زیرا به ما گفته شده است که مدل جدید از نظر سخت‌افزاری با دو تراشه اختصاصی و سه میکروفون برای کاهش نویز بهبود یافته همراهی می کند. در جاهای دیگر، این هدست از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و دارای جک 3.5 میلی متری صدا و همچنین درگاه USB Type-C است.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت سونی WH-1000XM5 وجود ندارد. در اخباری مرتبط  شرکت سونی قصد دارد بزودی گوشی اکسپریا 1 مارک 4 را به عنوان نسل جدید اسمارتفون پرچمدار خود معرفی کند. گفته شده این گوشی دوربین خاص و بهینه ای دارد و همین امر موجب خواهد شد تا با مدلی گران قیمت رو به رو باشیم.

این شرکت ژاپنی تقریبا هر سال چند مدل محدود پرچمدار و میان رده در بازار عرضه می کند و نمی توان آن را از بازیگران بزرگ صنعت دانست. اما در بحث تولید حسگر دوربین گوشی هوشمند دستی توانا داشته و تاکنون توانسته نظر برندهای مختلفی را جلب کند.

بیشتر بخوانید  تلویزیون های سونی BRAVIA 2023 راهی بازار شد

انتشار تصویر رندر هدفون سونی WH-1000XM5

گوشی اکسپریا 1 مارک 4 جانشین نسل پیشین بوده و قرار است با توجه به سیاستی اشتباه قیمت بالاتری نسبت به مدل پیشین داشته باشد. سونی اگرچه تلاش بسیاری داشته تا بتواند نسبت به برندهایی چون شیائومی، اپل، سامسونگ و چندی دیگر عملکرد خوبی داشته باشد اما چندان موفق نبود.

نسل پیشین چهار حسگر دوربین داشت که متشکل از حسگر  اصلی 12 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 0.3 مگاپیکسلی بود. در نسل جدید شاهد حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر 50 مگاپیکسلی اولتراواید، حسگر 48 مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز پیروسکوپی خواهیم بود. همین امر موجب می شود تا قیمت دستگاه نسبت به نسل پیشین افزایش یابد.

در سایر مشخصات باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 12، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 45 واتی، صفحه نمایش 6.5 اینچی QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز، جک 3.5 میلیمتری هدفون، کلید پاور ادغام با حسگر اثرانگشت و کلید شاتر اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر هدفون سونی WH-1000XM5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *