ضبط‌ ویدیویی 8K تأیید می‌کنند که گلکسی S23 فاصله بسیاری با S22 دارد

ضبط‌ ویدیویی 8K تأیید می‌کنند که گلکسی S23 فاصله بسیاری با S22 دارد

سری گلکسی S23 سامسونگ چندین ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی را در داخل و خارج به ارمغان می آورد. یکی از بهترین نمونه های این کار، فیلمبرداری 8K است. اگرچه گلکسی اس 22 نیز این قابلیت را داشت، اما سری گلکسی اس 23 به لطف برخی پیشرفت های کلیدی، ضبط ویدیوی 8K را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. اکنون یک ویدیوی کوتاه در یوتیوب منتشر شده است که نشان می‌دهد ضبط ویدیوی ۸K برای سری گلکسی اس ۲۳ چقدر بهبود یافته است.

اول از همه، سری گلکسی اس 23 می تواند ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند، در حالی که گلکسی اس 22 به 8K@24fps محدود شده است. نرخ فریم بالاتر به تنهایی تجربه 8K بهتری را ایجاد می کند، اما این تنها ارتقای ارزشمندی نیست که S23 را از مدل های 2022 متمایز می کند.

پیشرفت بزرگ دیگر امسال این است که ویدیوهای ضبط شده با وضوح 8K به اندازه دوربین های گلکسی اس 22 برش داده نمی شوند. میدان دید به طور قابل توجهی گسترده تر است. این، همراه با نرخ فریم بالاتر، تثبیت‌کننده تصویر بهتر و نویز کمتر، ضبط ویدیوی 8K را از یک ویژگی تا حدی فریبنده به یک افزودنی کاربردی‌تر برای تجربه فیلم‌برداری Galaxy S23 تبدیل می‌کند. برای مقایسه کنار هم بین ویژگی ضبط Galaxy S23 Ultra و Galaxy S22 Ultra 8K، ویدیوی زیر (از طریق @Golden_Reviewer) را تماشا کنید.

با دیدن نتایج بالا، بی صبرانه منتظر بررسی سری Galaxy S23 و به اشتراک گذاشتن یافته های خود با شما هستیم. اگر نمی‌خواهید محتوای آینده را از دست بدهید، منتظر باشید و در کانال YouTube ما مشترک شوید. ما آزمایش خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا بقیه سری گلکسی S23 – نه فقط مدل اولترا – دارای چنین بهبودهایی در دوربین نسبت به نسل 2022 هستند یا خیر.

تا آن زمان، می توانید اولین برداشت های ما از سری Galaxy S23 را در ویدیوهای عملی زیر مشاهده کنید.  اگر می خواهید یکی از گوشی های جدید گلکسی رده بالا را بخرید، سامسونگ روز گذشته پنجره پیش خرید را باز کرد. این تلفن ها باید در 17 فوریه به طور رسمی به فروش برسند، اما با کمی شانس، ممکن است آنها را زودتر به صندوق پستی خود ارسال کنید.

بیشتر بخوانید  نسخه کامل مشکی هدفون Galaxy Buds2 سامسونگ عرضه شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ضبط‌ ویدیویی 8K تأیید می‌کنند که گلکسی S23 فاصله بسیاری با S22 دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *