درز اطلاعات بیشتر از گوشی Nothing Phone 1

درز اطلاعات بیشتر از گوشی Nothing Phone 1

Nothing Phone 1 اخیراً مورد توجه زیادی قرار گرفته است و در حالی که ممکن بوده در مورد اینکه چرا یک گوشی میان رده اینقدر مورد توجه قرار داشته، یک روش تبلیغاتی بوده که به دنبال گسترش شهرت آن هستند. این شرکت نه تنها توسط اعضای موسس OnePlus راه اندازی شده است، بلکه یکی از اولین گوشی های هوشمندی است که به دنبال جدا شدن از همان گوشی های هوشمند طراحی خسته کننده ای است که سال هاست دنبال می کنند، تا جایی که می توان گفت که نوآوری گوشی های هوشمند راکد شده است.

در چند هفته گذشته، Nothing Phone چندین بار به بیرون درز کرده است. ما اکنون می دانیم که این گوشی یک میان رده با برخی ویژگی های امیدوارکننده همراه است، به همراه این واقعیت که در ایالات متحده عرضه نخواهد شد. در کنار رنگ مشکی که انصافاً خیره کننده به نظر می رسد، نگاهی کامل و جامع به گوشی منتشر شد. این تصاویر از Roland Quandt می‌آیند و او رندرهای مطبوعاتی کاملی از Nothing Phone 1 را به اشتراک گذاشته است،

 با نگاهی به رندرهای جدید Nothing Phone 1، به خصوص در رنگ مشکی، ما واقعا هیجان زده هستیم که ببینیم این گوشی در زمان عرضه چگونه عمل می کند. با این حال، مهم است بدانید که چیزهای زیادی وجود دارد که بر نحوه عملکرد گوشی تأثیر می گذارد.

از مشخصات کلیدی این دستگاه باید به صفحه نمایش 120 هرتزی اولد، پردازنده اسنپدراگون 778پلاس، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 45واتی، دوربین عقب دوگانه 50 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 12 و برخی دیگر اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ناتینگ به دنبال معرفی ساعت هوشمند و پاوربانک است

نظرات در مورد : درز اطلاعات بیشتر از گوشی Nothing Phone 1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *