انتشار تصویر رندر ساعت گارمین Instinct 2X Solar

انتشار تصویر رندر ساعت گارمین Instinct 2X Solar

طبق گزارش ها، شرکت گارمین به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گجت های پوشیدنی در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه جدیدی به نام Instinct 2X Solar است. این دستگاه بخشی از سری جدید Instinct 2X بوده و انتظار می رود بزرگتر از مدل Instinct 2 موجود محسوب شود. تصاویر منتشر شده توسط WinFuture نشان می دهد که Instinct 2X Solar دارای سایز 57 میلی متری بوده که آن را به طور قابل توجهی بزرگتر از مدل موجود می کند.

یکی از قابل توجه ترین تفاوت های طراحی بین Instinct 2 و Instinct 2X ضخامت قاب آن است. Instinct 2X دارای قاب ضخیم‌تری بوده و پیچ‌های قابل مشاهده به آن ظاهری مستحکم و جان سخت می‌دهد. با این حال، ساعت همچنان پنج دکمه فیزیکی موجود در مدل Instinct 2 را حفظ خواهد کرد.

Instinct 2X Solar دارای یک نمایشگر MiP است که به دلیل مصرف انرژی و عمر باتری عالی شناخته شده است. برخلاف برخی از نسخه‌های اخیر گارمین، مانند سری Forerunner، Instinct 2X Solar از نمایشگر AMOLED برخوردار نخواهد بود. در حالی که ممکن است برخی از کاربران این موضوع را یک نقطه ضعف تلقی کنند، استفاده از نمایشگر MiP باید به ساعت اجازه دهد عمر باتری فوق العاده ای را ارائه دهد.

انتشار تصویر رندر ساعت گارمین Instinct 2X Solar

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های Instinct 2X Solar، گنجاندن یک عنصر خورشیدی کوچک است که می‌تواند ساعت را در صورت استفاده طولانی مدت در فضای باز، شارژ نگه دارد. انتظار می‌رود که این ویژگی عملاً زمان‌های اجرا بی‌نهایتی را ارائه دهد، و Instinct 2X Solar را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی که زمان زیادی را در فضای باز می‌گذرانند تبدیل می‌کند.

Instinct 2X Solar همچنین تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است و برای شنا، غواصی و سایر فعالیت های مبتنی بر آب مناسب است. علاوه بر این، ساعت دارای چراغ قوه LED یکپارچه با رنگ و روشنایی قابل تنظیم است. این یک ویژگی مفید بوده که بدون شک مورد قدردانی علاقه مندان به فضای باز است که ممکن است خود را در شرایط کم نور بیابند.

انتشار تصویر رندر ساعت گارمین Instinct 2X Solar

در این مرحله، جزئیات قیمت و در دسترس بودن Instinct 2X Solar مشخص نیست. با این حال، بر اساس تصاویر منتشر شده از مطبوعات، واضح است که گارمین در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید و هیجان انگیز بوده که مطمئناً برای علاقه مندان به فضای باز و فناوری به طور یکسان جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید  افشا طراحی ساعت گارمین Venu 3

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر ساعت گارمین Instinct 2X Solar

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *