انتشار تصویر رندر ساعت وان پلاس Nord Watch

انتشار تصویر رندر ساعت وان پلاس Nord Watch

گزینه های رنگی ساعت هوشمند OnePlus Nord Watch در رندرهای جدید فاش شده است. علاوه بر این، مشخصات کلیدی پیشنهاد آینده نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است. آخرین پیشرفت از انتشارات 91Mobiles با همکاری Ishan Agarwal، افشاگر شناخته شده ارائه گشته است. روز گذشته، Mukul Sharma، فروشنده، تصویری از Nord Watch را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را در رنگ مشکی نشان می‌داد که آخرین گزارش را تایید می‌کند.

OnePlus Nord Watch به عنوان اولین ساعت هوشمند با برند Nord وارد بازار خواهد شد. این برند در حال گسترش دامنه محصولات خود با نام تجاری Nord است. آخرین رندر لو رفته توسط 91Mobiles نگاه بهتری به OnePlus Nord Watch به ما می دهد. در یک گزینه رنگ آبی دیده می شود که نشان می دهد دستگاه ممکن است در رنگ آبی و همچنین مشکی وارد شود. محصول آتی دارای صفحه مربعی، دکمه فیزیکی در سمت راست و یک بند سیلیکونی قابل تعویض با مکانیزم سگک است. گفته می شود بند با رنگ بدنه ساعت مطابقت دارد.

انتظار می رود OnePlus Nord Watch تا پایان این ماه معرفی شود و این برند ویژگی های کلیدی خود را در صفحه فرود خود فاش کرده است. این ساعت هوشمند قبلاً با صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت عرضه می شود. این ساعت دارای بیش از 100 صفحه ساعت خواهد بود.

سایر مشخصات وان پلاس نورد واچ هنوز به طور رسمی فاش نشده است، با این حال، 91Mobiles گزارش می دهد که دستگاه دارای نرخ رفرش 60 هرتز برای انیمیشن های روان است. این دستگاه دارای گواهی IP68 ضد آب خواهد بود. محصول آتی مجهز به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، سنسور SpO2، ردیاب خواب و استرس و مانیتور سلامت زنان خواهد بود. همچنین از 105 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. این دستگاه پوشیدنی قرار است عمر باتری 10 روزه را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus 11R

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر ساعت وان پلاس Nord Watch

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *