سری آیفون 15 با عمرباتری طولانی تر همراه هستند

سری آیفون 15 با عمرباتری طولانی تر همراه هستند

اطلاعاتی در مورد سری آیفون 15 که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، در حال حاضر آغاز شده است. مثل هر سال به نظر می رسد ارزان ترین و گران ترین مدل ها همان هایی باشند که بیشترین توجه را به خود جلب کنند. بالاخره اطلاعات جدیدی در مورد این سریال به دست آمد. به نظر می رسد که خط تولید آیفون 15 شایعه شده است که دارای نمایشگرهای OLED کم مصرف تر است. در اینجا جزئیات…

شایعه شده است که سری آیفون 15 به لطف یک تراشه راه انداز نمایشگر جدید که با استفاده از فرآیند 28 نانومتری ساخته شده است، از نمایشگرهای OLED کم مصرف بیشتری برخوردار است. مزیت اصلی تراشه 28 نانومتری کاهش مصرف انرژی است که می تواند تأثیر قابل توجهی بر عمر باتری داشته باشد. این می تواند به ویژه برای کاربرانی که به شدت به تلفن های خود در طول روز متکی هستند و نیاز دارند که بین شارژ بیشتر دوام بیاورند، مهم باشد.

در حالی که هیچ ارتقای صفحه نمایش بزرگی برای آیفون 15 شایعه نشده است، انتظار می رود ویژگی Dynamic Island به آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد گسترش یابد. این ویژگی برای اولین بار در مدل های آیفون 13 پرو معرفی شد و اجازه می دهد تا بخش کوچکی از صفحه نمایش برای نمایش اعلان ها و سایر اطلاعات روشن شود در حالی که بقیه صفحه خاموش می ماند و باعث حفظ عمر باتری می شود.

استفاده از نمایشگرهای OLED از زمان آیفون X یکی از اصلی‌ترین اجزای سری آیفون بوده است و واضح است که اپل دائماً به دنبال راه‌هایی برای بهبود این فناوری است. تغییر به یک تراشه راه انداز نمایشگر با مصرف انرژی کارآمدتر می تواند گام مهمی به جلو در این تلاش باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در مدل‌های 15 پرو نازک‌تر باشد که می‌تواند ظاهری مشابه به اپل واچ سری 8 به این دستگاه‌ها بدهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لوازم جانبی اپل Apple

نظرات در مورد : سری آیفون 15 با عمرباتری طولانی تر همراه هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *