انتشار تصویر رندر دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

انتشار تصویر رندر دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

Roland Quandt رندرهای باکیفیت Edge 40 را در چهار رنگ به اشتراک گذاشته است که بر اساس دو رنگی که @OnLeaks و The Tech Outlook هفته گذشته فاش کردند، انتشاریافت. بر اساس افشای مورد دوم، رنگ های نشان داده شده در زیر چهار رنگی هستند که موتورولا قصد دارد Edge 40 را در هنگام عرضه ارائه کند. Edge 40 شاهد بازگشت موتورولا به همکاری با Pantone خواهد بود که آخرین بار در دسامبر با عرضه مجدد Edge 30 Fusion از آن استفاده کرد.

موتورولا همچنین به استفاده از رنگ سال 2023 پنتون که آن را Viva Magenta می‌نامد، ادامه خواهد داد. بر این اساس، موتورولا برند پنتون را در زیر لوگوی خود قرار خواهد داد. علاوه بر این، Viva Magenta روکش چرم گیاهی خود را حفظ خواهد کرد که در رنگ های Eclipse Black و Nebula Green نیز در دسترس خواهد بود. بنا به دلایلی، گزینه رنگ آبی روشن که شایعه شده به عنوان آبی قمری به فروش می رسد، فاقد پوشش چرمی وگان است.

 

در مقابل، این نسخه دارای یک پنل پشتی اکریلیک است که به نظر می رسد روکش ساتن دارد. در حال حاضر، انتظار می‌رود که Edge 40 بدون در نظر گرفتن گزینه رنگ انتخابی، به چیپست مدیاتک Dimensity 8020، رم LPDDR4X و حافظه فلش UFS 3.1 متکی باشد. علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند، همچنین صفحه نمایش 1080p و نرخ نوسازی 144 هرتز از جمله ویژگی‌های دیگر است.

در اخباری مرتبط Moto Razr+ قرار است اواخر امسال به عنوان جدیدترین گوشی تاشو این برند و به‌عنوان یک ارتقاء نسبت به مدل سال گذشته وارد بازار شود. این گوشی هوشمند اخیراً گواهینامه 3C را دریافت کرده که نشان می دهد موتورولا شروع به آماده شدن برای عرضه آن کرده است. در جدیدترین اخبار، Moto Razr+ در سایت های گواهی TDRA امارات و REL کانادا مشاهده شده است. با این حال، دستگاه نام متفاوتی در برخی بازارها داشته که از جمله باید به Moto Razr 40 Ultra اشاره کرد.

انتشار تصویر رندر دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

برای یادآوری، Moto Razr+ اخیراً گواهی اجباری 3C چین را با شماره مدل XT2321-1 دریافت کرده است. در وب سایت های TDRA و REL با همان شماره مدل مشاهده شد. با این حال، آژانس امارات پیشنهاد می کند که این گوشی هوشمند Moto Razr 40 Ultra نام خواهد داشت. این می تواند بدان معنی باشد که شرکت تحت مالکیت لنوو می تواند بسته به منطقه، گوشی را با نام های مختلف بفروشد.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند جان سخت موتورولا با پردازنده اسنپدراگون 662 در راه است

با توجه به گواهی ها، می توانیم فرض کنیم که چین و کانادا Moto Razr+ را دریافت خواهند کرد و باقی جهان ممکن است Moto Razr 40 Ultra را دریافت کنند. عملاً این موضوع برای مشتریان تفاوتی نداشته زیرا تنها نام متفاوت بوده و در باقی موارد یکی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *