انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی Galaxy Z Fold3

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی Galaxy Z Fold3

سامسونگ در اوایل این ماه آخرین نسخه پوسته سفارشی اندروید خود One UI 5.1  را با سری Galaxy S23 معرفی کرد. این برند اعلام کرده است که این نرم افزار برای گوشی های قدیمی گلکسی نیز در دسترس خواهد بود. اخیراً سری گلکسی اس 22 و چند گوشی هوشمند میان رده این آپدیت را دریافت کرده اند. اکنون، این شرکت کره‌ای به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای Galaxy Z Fold3 و Galaxy A73 منتشر می‌کند. در اینجا جزئیات است.

همانطور که توسط مردم در GSMArena گزارش شده است، واحدهای Galaxy Z Fold3 در اروپا شروع به دریافت آخرین رابط کاربری One UI 5.1 بر اساس به‌روزرسانی اندروید 13 با نسخه سیستم عامل F926BXXU3EWB1 / F926BOXM3EWB1 / F926BXXU3EWB1 کرده‌اند. بسته به‌روزرسانی 1406.51 مگابایتی چندین ویژگی جدید از جمله دسترسی به Expert RAW از برنامه دوربین و بهبود چندوظیفه‌ای را به همراه دارد. این نرم افزار همچنین پچ امنیتی فوریه 2023 را با خود می آورد. در حالی که این به روز رسانی در حال حاضر در قاره کهن منتشر می شود، به زودی باید به سایر مناطق نیز گسترش یابد.

علاوه بر این، گلکسی A73 آخرین به روز رسانی One UI 5.1 را نیز دریافت می کند. در حال حاضر در مالزی با شماره نسخه A736BXXU3CWB7 در حال کاشت است. در کنار ویژگی های معمول، به روز رسانی وصله امنیتی فوریه 2023 را نیز برای دستگاه به ارمغان می آورد. می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، در دسترس بودن به‌روزرسانی را بررسی کنید.

به‌روزرسانی One UI 5.1 پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد، اما گزارش شده است که مشکلات خاصی را نیز ایجاد می‌کند. برخی از کاربران پس از نصب آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار، مشکلاتی را با دستگاه‌های خود گزارش کرده‌اند. به طور خاص، آنها متوجه شده‌اند که دستگاه‌هایشان کندتر از قبل کار می‌کنند و باتری‌هایشان سریع‌تر خالی می‌شود. برخی دیگر ادعا می کنند که برخی از ویژگی ها پس از نصب به روز رسانی دیگر به درستی کار نمی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش 10 میلیونی Galaxy note 3

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی Galaxy Z Fold3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *