انتشار تصویر رندر تبلت لنوو Tab Extreme

انتشار تصویر رندر تبلت لنوو Tab Extreme

شایعات اخیر حاکی از آن است که لنوو در حال آماده شدن برای عرضه یک تبلت پیشرفته به زودی به نام لنوو Tab Extreme است. همانطور که از نام آن پیداست، این تبلت به عنوان قدرتمندترین تبلت لنوو معرفی خواهد شد. ماه گذشته، اولین نگاه خود را به تبلت و همچنین مشخصات آن از طریق لیست کنسول Google Play دریافت کردیم. و اکنون، ایوان بلاس، متخصص رندرهای این دستگاه آینده را به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به رندرها، به نظر می رسد این تبلت دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت است که با یک ماژول فلاش LED همراه است. رندر همچنین تأیید می کند که تبلت از قلم پشتیبانی می کند و قلم به صورت مغناطیسی به پشت دستگاه می چسبد.

به نظر می رسد که چهار عدد گریل بلندگو در بالا و پایین تبلت وجود دارد. قسمت پایینی نیز دارای درگاه USB-C است. در قسمت جلویی، دستگاه دارای صفحه نمایش برد با حاشیه های باریک و یکنواخت است. وقتی تبلت در حالت افقی قرار دارد، وب کم در سوراخ پانچ در مرکز بالایی قرار دارد. در لبه سمت چپ و لبه بالایی به ترتیب کنترل صدا و دکمه پاور قرار دارند. در نهایت، رندرها همچنین نشان می‌دهند که این تبلت با یک قاب فولیو عرضه می‌شود و می‌تواند با یک صفحه کلید جداشدنی برای فعال کردن عملکرد لپ‌تاپ‌مانند متصل شود.

انتشار تصویر رندر تبلت لنوو Tab Extreme

از نظر مشخصات، تب اکستریم لنوو دارای یک پنل رزولوشن 3000 در 1876 خواهد بود. در زیر کاپوت، چیپست مدیاتک Dimensity 9000 وجود دارد. این چیپست دارای ARM Cortex X2 با کلاک 3050 مگاهرتز، 3X ARM Cortex A710 با کلاک 2850 مگاهرتز و 4X ARM Cortex A510 با کلاک 1800 مگاهرتز است. بخش گرافیک توسط GPU Mali G710 اداره می شود. آخرین اطلاعات موجود در این تبلت تأیید می کند که اندروید 13 از جعبه خارج می شود و دارای گزینه رم 8 گیگابایتی است. انتظار می رود جزئیات بیشتری از این تبلت به زودی فاش شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی هوشمند لنوو با نام Lenovo Vibe Z2

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر تبلت لنوو Tab Extreme

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *