ظرفیت باتری موتورولا Razr 3 مشخص شد

ظرفیت باتری موتورولا Razr 3 مشخص شد

موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید به نام Motorola Razr 3 است. این دستگاه قبلاً در یک ویدیویی که توسط افشاگر محبوب Evan Blass فاش شده بود، رویت گشت. اکنون، گزارش جدید ظرفیت باتری تلفن هوشمند تاشو آینده این شرکت فاش شد.

بر اساس اطلاعات افشا شده توسط کاربر Digital Chat Station ویبو، Razr 3 با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این همان ظرفیت باتری موتورولا Razr 5G از سال 2020 است که از چیپست Snapdragon 765G قدرت می گرفت. با این حال، انتظار داریم Razr 3 آینده با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 که اخیراً معرفی شده، عرضه شود، گوشی که حدود 30 درصد از Snapdragon 8 Gen 1 بازده بیشتری دارد. بنابراین می توان انتظار عمر باتری بهتری را از این دستگاه نسبت به مدل 2020 داشت.

گفته می شود که Razr 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و این گوشی تاشو با طراحی حفره دار بهبودیافته از راه می رسد. صفحه نمایش بیرونی دستگاه 3 اینچ خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 است و با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این دستگاه دارای باتری 2800 میلی آمپر ساعتی بوده، اما هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت شارژ سریع وجود ندارد.

برای بخش دوربین، حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی تعبیه شد. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده و گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MyUX اشاره کرد. حسگر اثرانگشت جانبی هم وجود دارد و انتظار داریم جولای امسال شاهد معرفی آن باشیم. در اخباری مرتبط دو گوشی آینده موتورولا توسط پایگاهCMIIT چین تاییدیه دریافت کردند. شماره مدل دو دستگاه XT2251-1 و XT2243-2 می باشد. به نظر می رسد اولین پرچمدار موتورولا Frontier باشد که انتظار می رود به زودی در چین عرضه شود.

منبع چینی که لیست CMIIT را فاش کرده است، ادعا می کند XT2251-1 می تواند پرچمدار مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1 باشد که ممکن است در ماه جولای رونمایی شود. در سوی دیگر به نظر رسیده XT2243-2 از سری Edge خواهد بود. متاسفانه، لیست CMIIT هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی های هوشمند ارائه نمی کند.

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا Razr+ 2023 و کسب تاییدیه 3C

گزارش های اخیر نشان داده  که پرچمدار Frontier موتورولا به عنوان اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در جهان معرفی خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رود این گوشی با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی عرضه شده، هیچ صحبتی در مورد نام آن برای  بازار چین وجود ندارد. شایعه شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 144هرتز، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق) در عقب است. تلفن مذکور مجهز به SD+8G1 بوده که با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ظرفیت باتری موتورولا Razr 3 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *