سری آیفون 15 پرو دارای کلیدهای فیزیکی متفاوت هستند

سری آیفون 15 پرو دارای کلیدهای فیزیکی متفاوت هستند

به سختی چند ماه از عرضه سری آیفون 14 در ماه سپتامبر گذشته است. شایعات در مورد نسل بعدی آیفون 15 در حال حاضر در وب منتشر شده است. اکنون، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، اطلاعات جدیدی را در مورد مدل های رده بالای آیفون 15 به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته Kuo، اپل دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا را در آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس معرفی خواهد کرد. این بدان معناست که غول فناوری مستقر در کوپرتینویی سوئیچ های قابل کلیک را کنار خواهد گذاشت. برای ساده‌تر کردن آن، آیفون‌های نسل کنونی دارای طراحی دکمه‌های فیزیکی/مکانیکی هستند. طراحی دکمه حالت جامد شبیه به طراحی دکمه هوم در آیفون 7، 8 و حتی SE 2 و SE 3 است.

دکمه‌های حالت جامد با ارائه بازخورد لمسی برای تأیید فشار، به کاربران احساس می‌کنند که دکمه‌های فیزیکی را فشار می‌دهند. در واقع، دکمه‌ها به‌طور فیزیکی فرو نمی‌روند. انتظار می رود این تغییر طراحی تنها در آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس باشد. برای این منظور، گوشی‌های هوشمند به موتورهای Taptic در سمت چپ و راست داخلی مجهز خواهند شد. حذف دکمه های فیزیکی پاور و صدا نیز به حذف دو نقطه ورودی اضافی آب و گرد و غبار کمک می کند و در نتیجه گوشی بادوام تری ایجاد می کند.

Kuo اضافه می کند که انتظار می رود OEM های پیشرفته اندروید از طراحی دکمه حالت جامد اپل برای ایجاد نقطه فروش جدید استفاده کنند. حال باید منتظر ماند تا اپل سال آینده سری آیفون 15 خود را با ویژگی های جدید معرفی کند. بی شک با مدل های جذابی رو به رو هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جریمه 2 میلیارد دلاری اپل توسط اتحادیه اروپا

نظرات در مورد : سری آیفون 15 پرو دارای کلیدهای فیزیکی متفاوت هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *