انتشار تصویر رندر آیفون 15 اولترا اپل

انتشار تصویر رندر آیفون 15 اولترا اپل

با عرضه سری آیفون 14 اپل، این شرکت رسما سری آیفون مینی خود را حذف کرد. اکنون، گزارش جدیدی حاکی از آن است که روزهای آیفون پایه 6.1 اینچی نیز به شماره افتاده است. برای کسانی که نمی دانند، شایعاتی وجود دارد که غول کوپرتینویی در حال کار بر روی مدل اولترا آیفون است. با این حال، این فقط به این معنی نیست که این برند به سادگی قصد دارد یک گوشی جدید به خط تولید آیفون اضافه کند. در عوض، شایعه شده است که این شرکت ممکن است مدل پایه 6.1 اینچی آیفون (Via PhoneArena) را متوقف کند. این شایعه واکنش بسیاری را برانگیخت و در توییتر مخالفت خود را با مدل اولترا آیفون 15 اعلام کردند.

برخی اظهار داشتند که مدل های iPhone Pro Max در حال حاضر بیش از حد بزرگ هستند. در حال حاضر، مدل پایه تنها گوشی پرچمدار کامپکت واقعی این برند است که برخی افراد آن را ترجیح می دهند. بنابراین، جای تعجب نیست که افراد مخالف دیگری با مدل بزرگ آیفون وجود داشته باشند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل آیفون 15 اولترا را با برخی از ویژگی‌های انحصاری اولترا عرضه کند، که نگرانی‌هایی را برای مشتریانش ایجاد کرده است که تمایلی به داشتن مدل دیگری از Pro Max در بازار ندارند، علی‌رغم شایعات مبنی بر جایگزینی Ultra. بالاترین سری Pro Max.

جالب اینجاست که اخیرا شایعه‌ای در مورد آیفون 15 اولترا با ساختار تیتانیوم ممتاز منتشر شده است. اگر این درست باشد، ممکن است برخی از مشکلات کاربران اپل را برطرف کند که از سنگین بودن و غیرقابل تحمل بودن آیفون 14 پرو مکس با یک دست شکایت دارند، زیرا تیتانیوم 45 درصد سبک تر از فولاد ضد زنگ است اما همچنان به همان اندازه قوی است. اما به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، پس فعلاً این خبر را با کمی نمک در نظر بگیرید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین پریسکوپ منحصر به آیفون 15 و 16 اولترا اپل خواهد بود

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر آیفون 15 اولترا اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *