انتشار تصویر رسمی هدفون OnePlus Buds Pro 2

انتشار تصویر رسمی هدفون OnePlus Buds Pro 2

OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه OnePlus 11 و Buds Pro 2 در هفته آینده در چین است. دومی به عنوان جانشین Buds Pro اصلی که سال گذشته عرضه شد وارد بازار خواهد شد. تایید شده است که هدفون TWS همان طراحی قبلی خود را حفظ می کند. علاوه بر این، پشتیبانی از Dolby Audio و Spatial Audio برای تجربه صدای فراگیر نیز تایید شده است.

اکنون پیش از راه‌اندازی، ایوان بلاس، مشاور قابل اعتماد، برخی از رندرهای بازاریابی رسمی Buds Pro 2 را به اشتراک گذاشته است. آنها دستگاه صوتی را با شکوه کامل همراه با محتویات جعبه و گزینه‌های رنگی نشان می‌دهند.

همانطور که قبلا ذکر شد، OnePlus Buds Pro 2 دارای همان طراحی Buds Pro اصلی خواهد بود. این بدان معنی است که هدفون های TWS دارای طراحی نیمه در گوش با ساقه و هدفون های کمی زاویه دار با نوک گوش برای تناسب بهتر خواهند بود. ساقه دارای طراحی دو رنگ با روکش مات در نیمه بالایی و قسمت پایینی براق است. این دستگاه صوتی در رنگ‌های سبز Arbor، مشکی Obsidian و سفید ارائه خواهد شد. OnePlus Buds Pro 2 در یک محفظه ذخیره سازی و شارژ مستطیلی با نشانگر LED برای وضعیت شارژ باتری، متن Dynaudio حک شده روی قاب و یک درگاه Type-C عرضه می شود.

بلاس همچنین فاش می‌کند که محتویات جعبه OnePlus Buds Pro 2 شامل هدفون، دو جفت نوک گوش سیلیکونی با اندازه‌های مختلف، یک کابل USB-A به USB-C و برخی اسناد خواهد بود.

با توجه به افشای اطلاعات و شایعات گذشته، انتظار می رود OnePlus Buds Pro 2 با درایورهای دوگانه 11 و 6 میلی متری با پشتیبانی از ANC تا 45 دسی بل عرضه شود. انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری با معرفی هدفون مورد اشاره وان پلاس بدست آوریم. این شرکت در تلاش است سبد محصول خود را گسترده ساخته و چند سالی است که هدفون را در لیست محصول خود جای داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از گوشی OnePlus 11

نظرات در مورد : انتشار تصویر رسمی هدفون OnePlus Buds Pro 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *