انتشار تصویر جعبه خرده فروشی گوشی Edge 30 Fusion موتورولا

انتشار تصویر جعبه خرده فروشی گوشی Edge 30 Fusion موتورولا

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه چند گوشی هوشمند جدید در روزهای آینده است. یکی از این مدل ها Moto Edge 30 Fusion نام داشته که فاش شده با ویژگی های جدیدی از راه خواهد رسید.

این خبر توسط افشاگر مطرح PriceBaba به دست می‌آید که تصاویر لو رفته را از جعبه رسمی خرده‌فروشی Moto Edge 30 Fusion به اشتراک گذاشته است. این تصاویر طراحی جعبه را به نمایش می گذارند و در عین حال برخی از جزئیات کلیدی را در مورد گوشی هوشمند جدید مانند قیمت آن فاش می سازد. با نگاهی به جعبه خرده فروشی لو رفته، از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است که به سختی لوازم جانبی در داخل آن وجود دارد. جعبه خرده فروشی نشان می دهد که Edge 30 Fusion دارای برچسب قیمت 49999 روپیه خواهد بود.

اگرچه، احتمال اینکه قیمت واقعی این گوشی هوشمند در اواخر هفته جاری به طور رسمی در بازار مشخص شود، بسیار کمتر از این خواهد بود. جعبه خرده‌فروشی همچنین بیان می‌کند که Edge 30 Fusion از یک بسته باتری بزرگ 4400 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می گیرد و حداقل در یک گزینه رنگی خاکستری کیهانی در دسترس است. یکی از پیکربندی‌های ذخیره‌سازی نیز از طریق این افشا تایید شد، مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

انتشار تصویر جعبه خرده فروشی گوشی Edge 30 Fusion موتورولا

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بود که در این گزارش فاش شد. اما بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، موتورولا اج 30 فیوژن به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز خواهد شد و دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. در همین حال، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده و باید آن را گوشی جذابی تلقی کرد.

موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های میان رده و شبه پرچمدار خود را معرفی می کند. برای سال 2022 نیز برنامه کاملی داشته تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. مدل هایی که طراحی شبیه هم دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موتورولا اج 40 راهی بازارهای بیشتری شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر جعبه خرده فروشی گوشی Edge 30 Fusion موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *