انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3

OnePlus Nord 3 مدتی است که در میان شایعات قرار دارد و انتظار می‌رود این ماه یا تاریخی در ژوئن معرفی شود. ما همچنین می دانیم که این گوشی یک دوقلو تقریباً مشابه با OnePlus Ace 2V بوده که اخیراً در چین معرفی شده است.

تصاویر زنده این گوشی به تازگی منتشر شد و طراحی آشنا را تایید می‌کنند (یکسان با Ace 2V)، اما برگه مشخصات کمی متفاوت است. دوربین اصلی Nord 3 جهانی قرار است به جای 64 مگاپیکسل از سنسور 50 مگاپیکسلی برخوردار باشد. سایر مشخصات مانند چیپست مدیاتک Dimensity 9000، حافظه رم 16 گیگابایتی، نمایشگر 6.74 اینچی (رزولوشن 1240 در 2772 پیکسل)، پنل اولد 120 هرتزی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی و برخی دیگر هم وجود دارد.

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3

تصاویر همچنین وجود کلید لغزنده هشدار و سنسور IR را تأیید می‌کنند که مورد دوم در گوشی‌های OnePlus نادر است. در دیگر خبرها OnePlus 11 جدیدترین گوشی پرچمدار وان پلاس بوده که راهی بازار شد و پس از آن شاهد عرضه مدل های میان رده ای چون Ace 2 و Ace 2V بودیم، اما جانشین واقعی 11 رونمایی نشد. اکنون، آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، به برخی از مشخصات OnePlus 12 اشاره می کند. مدلی انتظار داریم اوایل سال آینده معرفی شود.

آخرین اطلاعات از Digital Chat Station منتشر شده که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که این برند در حال حاضر مشغول آزمایش دوربین جدید پریسکوپ روی محصول “SM8650” است. گزارش شده که این شماره مدل به چیپست نسل بعدی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره دارد. در حالی که اطلاعات فاش شده به طور مشخص اشاره ای به مدل وان پلاس 12 ندارد، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد. البته با توجه به وجود چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 در وان پلاس 11، عجیب نیست.

انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3

علاوه بر این، افشا همچنین اضافه می کند که اسنپدراگون 8 نسل 3 در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که OnePlus 12 دارای این پردازنده رده بالا باشد. جدای از این، مکس جامبور، یکی دیگر از افشاگران صنعت، اظهار داشت که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی‌های مختلف در دوربین گوشی هوشمند پرچم‌دار سال 2024 است. این شامل آزمایش لنز جدید پریسکوپ می شود.

بیشتر بخوانید  کسب تاییدیه توسط گوشی وان پلاس Nord 2T 5G

با اضافه شدن لنز پریسکوپ جدید و بهبود یافته، OnePlus 12 قادر به ارائه عملکرد زوم بهتری خواهد بود. برای کسانی که نمی‌دانند، این دوربین را معمولاً می‌توان در اکثر دستگاه‌های پرچم‌دار مانند سامسونگ Galaxy 23 Ultra پیدا کرد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین باید آن را شایعه به حساب آورد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده گوشی وان پلاس نورد 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *