انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

در گذشته موتورولا RAZR یک گوشی پریمیومی خاص مشاهده می شد که می توانست نظر هر فردی را جلب کند. یک گوشی تاشو باریک که بیشتر نظر بانوان را می توانست جلب کند. موتورولا هنگامی که به زیرمجموعه لنوو درآمد تصمیم گرفت رویای خود را دنبال کرده و محصول منحصربفرد گذشته را در قالبی جدید ارائه دهد و این زمانی بود که موتورولا RAZR جدید با نمایشگر تاشو منعطف متولد شد.

نسل اول موتورولا RAZR نقص هایی داشت و چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اما سپس در نسل بعد موتورولا با برطرف کردن مشکلات آن موجب شد تا یک محصول کم نقص تر را در میدان رقابت ارائه دهد. حال به تازگی گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه موتورولا RAZR 3 در دست ساخت است و با اسم رمز Maven تحت توسعه قرار دارد. به تازگی تصاویر زنده این محصول آینده موتورولا منتشر شد که اگرچه نمی توان آن را تایید کرد اما اگر صحت داشته باشد تغییر محدودی در طراحی خواهد داشت.

بخصوص اینکه نمایشگر بیرونی دستخوش تغییر بوده و دو حسگر دوربین هم روی نمایشگر بیرونی قرار گرفت. بسیاری موتورولا Razr را رقیب جدی گلکسی زد فلیپ سامسونگ می دانند هر چند که با محصول سامسونگ قابل قیاس نیست و شرکت کره ای بهتر توانست یک گزینه در این سبک ارائه دهد. گفته شده دوربین عقب razr جدید دوگانه 50 و 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی از نوع 32 مگاپیکسلی است.

انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

انتظار می رود موتورولا RAZR 3 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شود، همچنین با 8/12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک پنل منعطف با وضوح FullHD + ارائه می شود. انتظار داریم این گوشی هوشمند در ماه جولای یا آگوست سال جاری معرفی شود.

به نظر می رسد تا چند روز دیگر اولین گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا نیز معرفی شود. موتورولا اعلام کرد محصول جدید را بدون نام بردن از آن، برای 10 می رونمایی می کند. این گوشی هوشمند با نام رمز Frontier شناخته می شود و با نام Edge 30 Ultra در بازار عرضه خواهد شد.

انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

این گوشی هوشمند همچنین اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی می گردد. درست است، با توجه به داده های امروزی در مورد تاخیر در انتشار پلت فرم. اکنون مشخص نیست که خود گوشی هوشمند چه زمانی به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  Motorola Droid آینده ، ویژگی شارژ بی سیم خواهد داشت

در مورد باقی پارامترها، محصول آینده موتورولا دارای صفحه نمایش اولد 144 هرتزی است. با سایز6.67 اینچ صفحه نمایش، 12 گیگابایت رم، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ 150 وات یک گوشی خاص است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *