انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در 13 آگوست رونمایی خواهد کرد. قبل از عرضه، چند تصویر رسمی از دستگاه منتشر شده تا ظاهر خوب و جذاب آن را به تصویر بکشد. برند Legion نشان می دهد که Legion Y70 یک گوشی گیمینگ خواهد بود.

با این حال، تصاویر آن نشان دهنده بوده که این دستگاه در مقایسه با Legion Y90 که در مارس 2022 معرفی شد، یک دستگاه کم رنگ خواهد بود. سازنده چینی تایید کرده است که Y70 در سه رنگ: Ice Soul White، Titanium Crystal Grey و Flame عرضه خواهد شد. نوع قرمز در میان این چند گزینه رنگی دو حالته است.

انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

برای یادآوری، قسمت میانی پنل عقب Y90 دارای سیستم دوربین دوگانه و سیستم نورپردازی RGB است. با این حال، Y70 دارای طراحی معمولی با یک دوربین سه گانه بوده که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفت. تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود.

Legion Y70 دارای یک صفحه نمایش حفره دار در جلو بوده که طبق لیست قبلی TENAA شاهد صفحه نمایش 6.58 اینچی AMOLED FHD+ در آن هستیم. احتمالا از نرخ نوسازی بالا تا 144 هرتز پشتیبانی کرده و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد.

انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت لژیون Y70 را تامین خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه شود. باتری آن از یک پک 4800 میلی آمپر ساعتی تامین شده که با فناوری شارژ سریع 68 واتی شارژ می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری ZUI اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت Y70 در دست نیست.

پیش بینی شده با معرفی در 13 آگوست تمامی اطلاعات این محصول لنوو اعلام می شود و نباید به دنبال شایعات بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنسول دستی لنوو Legion Go در راه است

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *