انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

Fitbit، شرکت آمریکایی دستگاه‌های پوشیدنی تناسب اندام، در حال آماده شدن برای معرفی سه گجت پوشیدنی  جدید در مجموعه‌های مختلف است. استیو همرستوفر، با نام مستعار OnLeaks، امروز رندرهای هر سه گجت جدید Fitbit را از طریق توییتر به اشتراک گذاشت.

با عرضه نسل چهارم ساعت هوشمند خود، پرفروش ترین سری Fitbit Versa بازخواهد گشت. Fitbit Sense، اولین ساعت هوشمند اندرویدی با سنسور ECG، در سال 2020 وارد خاک هند شد. جانشین آن، Fitbit Sense 2، به زودی در دسترس خواهد بود.

انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

در حالی که پیش‌بینی می‌شود هزینه این دو بالا باشد، می‌توانیم ورود دستبند تناسب اندام Fitbit Inspire 3 ارزان‌تر را با Fitbit Sense 2 و Fitbit Versa 4 نیز پیش‌بینی کنیم. با اضافه شدن یک دکمه در کنار، طراحی Fitbit Sense 2 بسیار شبیه به Fitbit Sense اصلی است. این صفحه نمایش منحنی قابل اعتماد در یک صفحه مربع با یک قاب فلزی محصور شده که ما در ارزیابی قبلی خود بررسی کردیم. اگرچه اندازه این پنل هنوز مشخص نشده است.

به یاد داشته باشید که Fitbit Sense اصلی دارای قابلیت‌های ساعت هوشمند پرچم‌دار بود که منحصر به Apple Watch و Samsung Galaxy Watch4 ختم می شد، ویژگی چون یک حسگر EDA برای تشخیص سطح استرس، SpO2، بهبود ردیابی ضربان قلب، مقاومت در برابر آب 50 متر، سازگاری با دستیار صوتی و سنسور ECG. اما این ویژگی در هند مانند بسیاری از چیزهای شگفت انگیز در فناوری قابل دسترسی نبود. این توسط Fitbit Sense به سواحل هند معرفی شد و ما پیش بینی می کنیم که Fitbit Sense نسل دوم نیز همین کار را انجام دهد.

ردیاب های تناسب اندام با ویژگی های زیادی که در جیب جا می شوند در سری Inspire موجود هستند. Inspire 3 هیچ شباهتی به نسل قبلی خود ندارد، حداقل نه کاملاً، علی‌رغم این واقعیت که ما هنوز مشخصات آن را نمی دانیم.

انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

نسل سوم Fitbit Inspire یک کیس کاملاً بسته بندی شده دارد که کل صفحه نمایش را پوشانده و نگه می دارد، برخلاف ظاهر متمایز Fitbit Inspire 2 در سوی دیگر.Fitbit Versa 4 آخرین مورد در لیست است. Fitbit Versa یکی دیگر از پرچمداران سری ساعت های هوشمند Fitbit محسوب می شود. هنگامی که این شرکت Fitbit Versa 3 خود را معرفی کرد، تشخیص آن از Fitbit Sense دشوار بود، زیرا هر دو به یک زبان طراحی مجهز شدند. در مورد Fitbit Versa 4 نیز می توان گفت چنین است و قیمت آن، پنل AMOLED، جی پی اس داخلی، پشتیبانی تماس، ویژگی‌های ردیابی سلامت، دستیار صوتی و عمر باتری مناسب از ویژگی های آن است.

بیشتر بخوانید  فیت بیت به دنبال حذف برخی ویژگی های گوگل روی محصول خود

انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

این که شرکت فیت بیت حداقل این استانداردها را در نسل چهارم Fitbit Versa حفظ خواهد کرد، در صورتی که ارتقاهای قابل توجهی را به محصول ارائه ندهد، عجیب خواهد بود. ما انتظار نداریم که یک سنسور ECG در Versa 4 وجود داشته باشد، زیرا تصاویر اخیراً کشف شده از آن هیچ نشانه ای از سنسور ECG را نشان نمی دهند. اما با توجه به تصاویر که انتظار می‌رود Versa 4 عرضه شود، اشتباه نیست که آن را نسخه لایت Fitbit Sense 2 بنامیم.

مانند Fitbit Sense، نسل 2 ممکن است از نظر قیمت بیشتر از گزینه پایه باشد. همچنین سه گزینه رنگی طلایی، گرافیت و پلاتین هم در کار خواهد بود. قیمت مورد انتظار Inspire 3 و Versa 4 هنوز تایید نشده، اما هر چه از بین این دو برتر باشد، Versa 4 ارزان تر از Fitbit Sense 2 پرچمدار خواهد بود.

Fitbit Versa 4 در دو رنگ ارائه می شود: Graphite و Rose. در همین حال، Inspire 3 در سه رنگ زرد، صورتی و مشکی به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر نسل جدید گجت های پوشیدنی فیت بیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *