گوشی ویوو V25 Pro با نمایشگر 120 هرتزی در راه است

گوشی ویوو V25 Pro با نمایشگر 120 هرتزی در راه است

قبلاً گزارش داده بودیم که ویرات کوهلی، کریکت‌باز هندی، گوشی هوشمند جدید Vivo V25 را با انتشار تیزری آشکار کرد. اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده است که برخی از مشخصات کلیدی دستگاه آینده ویوو را فاش می کند.

طبق گزارش MySmartPrice، منابع صنعتی جزئیاتی را در مورد مدل پرو سری V25 فاش کرده اند. مدل جدید سازنده گوشی های هوشمند چینی دارای فناوری تغییر رنگ منحصر به فرد با شیشه فلوریت AG در پنل پشتی خواهد بود. جالب اینجاست که این ویژگی جدیدی نیست زیرا این شرکت قبلاً چنین فناوری را در سال گذشته روی V23 Pro به نمایش گذاشته بود. به عبارت دیگر، جای تعجب نیست که جانشین آن نیز از همان طراحی برجسته برخوردار باشد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، پنل پشتی شارژ رنگی بسته به زمانی که اشعه ماوراء بنفش به پشت گوشی هوشمند برخورد می کند، رنگ های را تغییر می دهد. به گفته منابع صنعتی، V25 Pro جدید دارای یک صفحه نمایش AMOLED خمیده سه بعدی است که وضوح Full HD+ دارد و از نرخ نوسازی بالای 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گوشی به پردازنده مدیاتک Dimensity 1300 مجهز می‌شود که یک پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری است.

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم. این خبر هم فعلا تایید نشده است، پس این گزارش را باید شایعه دانست. به هر حال باید منتظر ماند برند چینی در آینده نزدیک دو مدل پرو و استاندارد این سری را معرفی کند. پیش بینی شده تا میانه تابستان این دو مدل معرفی و عرضه شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی ویوو S17 در راهند

نظرات در مورد : گوشی ویوو V25 Pro با نمایشگر 120 هرتزی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *