وان پلاس در روزهای آینده محصول جدید معرفی می کند

وان پلاس در روزهای آینده محصول جدید معرفی می کند

معمولاً هر زمان که هر سازنده ای برای رویدادی برنامه ریزی می کند، توده ها انتظار عرضه محصول یا خدمات جدید را دارند. شرکت ها بی دلیل رویدادی برگزار نمی کنند. و اگر آن رویداد در مورد راه اندازی یک دستگاه یا سرویس جدید باشد، شرکت معمولاً یک بنر تصویری را منتشر می کند تا به ما ایده خوبی از موضوع رویداد ارائه دهد.

نمونه ای از این رویدادها رویداد بدون بسته بندی Galaxy است که سامسونگ هر ساله برای عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار خود و سایر محصولات الکترونیکی مصرفی برگزار می کند. Oneplus همچنین در اوایل سال جاری رویداد مشابهی را برگزار کرد که در آن گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری OnePlus 10 را معرفی کرد.

وان پلاس یک پوستر رویداد منتشر کرده است. این پوستر نشان می‌دهد که این شرکت رویدادی را در 17 دسامبر 2022 برگزار خواهد کرد. آیا ممکن است محصول جدیدی در راه باشد؟ آیا نسخه جدیدی از یک محصول موجود است؟ یا ممکن است یک محصول کاملاً جدید در راه باشد؟ من با پست هایی برخورد کردم که ادعا می کردند وان پلاس ممکن است سری OnePlus 11 را عرضه کند. البته باور این موضوع بسیار سخت است زیرا این شرکت تنها سری OnePlus 10 را امسال عرضه کرد.

با کاوش عمیق تر در رویداد آینده، متوجه شدیم که رویداد آینده قرار است نهمین سالگرد OnePlus را جشن بگیرد. این رویداد در تاریخ 17 دسامبر سال جاری برگزار می شود.

این رویداد توسط مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس، پیت لاو، برگزار می شود. او از کمک لی جی، که اتفاقاً رئیس OnePlus China است، استفاده خواهد کرد. مشخص نیست دقیقاً در این رویداد چه اتفاقی خواهد افتاد. در مورد اینکه آیا این شرکت فقط در مورد اینکه چقدر پیشرفت کرده است صحبت خواهد کرد یا یک یا دو محصول به مناسبت نهمین سالگرد خود اعلام خواهد شد.

در پوستر رویداد، می‌توانیم خط برچسب «جهت جدید، اقدام جدید، آینده جدید» را ببینیم. این رویداد تنها دو روز دیگر است. همانطور که نتیجه رویداد را دنبال می کنیم، جزئیات را در وب سایت خود به اشتراک خواهیم گذاشت. به هر حال باید برای کسب جزئیات بیشتر این گوشی باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  قیمت وان پلاس 10تی کمتر از نسخه پرو است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس در روزهای آینده محصول جدید معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *